Két olyan játékról van szó, amiket már régóta várunk!
Kezdjük a System Shock 3-mal, aminek kicsit komplikált, bonyolult élettörténete volt – legutóbb például a térden levő Starbreeze adta vissza a fejlesztőknek, az OtherSide Entertainmentnek a jogokat a spórolás céljából. Nos, a csapat egy teaser trailerrel melegít az idei játékfejlesztői konferenciára, a GDC 2019-re.
A harmincöt másodperces videó a Unity engine-nel készített pre-alpha anyag, amiben bizony egy bizonyos SHODAN felbukkanása is megemlítendő. Megjelenési dátumot nem tudunk. PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re érkezik majd a játék, amin a veterán Warren Spector (az első System Shock producere többek között…) is dolgozik.
A másik ilyen régóta várt játék az Oddworld: Soulstorm, ami az Oddworld: Abe’s Exoddus (PS1/PC, 1998; GBC, 2000) újragondolása lesz. Mivel ez a játék is a Unity engine-t használja, így nem csoda, hogy a System Shock 3-hoz hasonlóan a Unity előadása során került a képernyőre ez a teaser is, ami egy jelenetet mutat be, főszerepben egy letámadott vonattal…
„Tapasztald meg Abe borzalmas konfliktusát egy rémisztő, új fondorlattal. Egy új narratíva – egy teljesen átgyúrt történet, amit az eredeti mesénk inspirált. Egy nagy vizuális és filmszerű ugrás, ami új utat törhet az Oddworldnek. Intelligens, új mechanikák, őrült, új eszközök, amik mind igazán robbanékony körmönfontságot tesznek lehetővé,” írja a játék weboldala.
Van még két másik videó is a megjelenési dátummal nem rendelkező Oddworld: Soulstormnak – az egyik a jelenetet elemzi a vizuális effektek szemszögéből, a másik pedig a sámán karakter renderelési technológiát mutatja be.
Mindkét játékot régóta várjuk már – legyen ez a két cím a GDC 2019 idei őrületének felvezetése.