Ugye az E3-mon a játék eme funkciójával reklámozták az E3-mont Nvidia RTX kártyákat…
Az Eidos Montreal, a Nixxes és az Nvidia végre-valahára kihozták azt a patch-et, amelynek köszönhetően a Shadow of the Tomb Raider kihasználja az Nvidia RTX kártyák a tavalyi E3-mont annyira sulykolt ray tracing és javított élsimítás (DLSS) effektjeit. Természetesen ezeket csak akkor lehet kihasználni, ha van is ilyen Nvidia kártyát, a legutóbbi Windows 10-es update és a 419.35-ös Nvidia driver, amely ki tudja használni ezt a relatíve újnak mondható technológiát.
Az Nvidia egyébként már az E3 óta, más játékoknál is mutogatta a ray tracing áldásos hatását összehasonlító videókban, ahol láthattuk a különbséget az RTX technológiát használó és az anélküli játékok között. Ez a technológia ugyan tényleg nagyszerű, ha van ilyen méregdrága kártyád, a gond csak az, hogy még csak most kezd bekerülni a fél, egyéves játékokba is, aki pedig már megvette az RTX-ét, nagyon még nem tudta kihasználni.
A Shadow of the Tomb Raider esetében mindenesetre most végre elkészült a 1.0.280-es patch, amely a játék oldaláról lehet letölteni.
Maga a Shadow of the Tomb Raider tavaly, szeptember 14-én jelent meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re és egyben le is zárta a trilógiát.