Nem lesz arra példa az Obsidian játékában, hogy jaj, egyik NPC megölhetetlenül ott fog álldogálni.
A PAX East rendezvényen kiállította a már az Xbox Game Studios kötelékébe tartozó Obsidian a játékot, amiből lent látható is egy kiadósabb játékmenet-videó. Ebben a fejlesztők bemutatták, hogy a pszichopata hajlamainkat kiélhetjük úgy, hogy mindegyik nem játszható karaktert (NPC-t) megölhetjük.
„A játék során, ha egy normális végigjátszásban vagy, kizárt, hogy [Byzantiumban] másokkal harcolj, de ha szeretnéd, mindenkit, bárkit megölhetsz,” mondja az Obsidian. Az előadáson jelen volt Tim Cain és Leonard Boyarsky (a két Fallout veterán társrendezőként működik közre a The Outer Worldsben), Megan Starks (senior narratívatervező), és műsorvezetőként a csapat kommunikációs főnöke, Mikey Dowling képviseltette magát.
„Tervezőként mindig is arra hajlamodtam, hogy ne tudd megölni ezt vagy azt a személyt, de olyan filozófiánk van, miszerint úgy érezzük, hogy jobb a játékélmény, ha hagyjuk a játékost elvégezni [vagy inkább kivégezni? 😛 – a szerk.] ezeket a dolgokat”, mondta Starks az RPG Site-nak. Persze nem csak ez került bemutatásra, hanem az Obsidian „VATS-a”, a Fallout 3/New Vegas/4 hármasában látott időlassító rendszere is, ami egészen igényesnek tűnik már ebben a változatában is…
A The Outer Worlds valamikor idén érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re, de korábban a Steamen már felbukkant egy augusztusi dátum is, amit gyorsan levettek (erről írtunk is).
Forrás: VG247