Az id Software és az Avalanche Studios által közösen fejlesztett RAGE 2-ből jött két videó is – az egyik röviden összefoglalja, hogy mire is számíthatunk benne.
Az első videó a játék mindegyik szemszögébe beletekint, így pár jelenetfoszlányt, karaktert, továbbá a nyílt világban természetesen szanaszét szórt mellékküldetések is felbukkannak a mindössze két és fél perces trailerben. Ezzel sokat nem is kell magyarázni, magáért beszél a gyorstalpaló.
Jött egy előrendelői trailer is a PlayStation 4-es kiadáshoz, mert igen, nincsen AAA játék már, ami nem adna előrendelői bónuszokat. A RAGE 2 esetében a Settler’s pisztolyt, a Nicolas Raine páncélt, egy mutáns monster truck skint, illetve a „Halálisten szektája” névre hallgató küldetés az, amit az előreperkálásért kapunk.
És ott van még a Deluxe Edition is, ami további cuccokat ad. Például ott a Szellemek felemelkedése névre hallgató kampánykiegészítő, amiről egy későbbi időpontban (ha tippelnünk kellene, az E3 folyamán…) fog a Bethesda beszélni. Ott van még a DOOM-ból ismert BFG fegyver, ami magyarul kb. olyan névre hallgató, hogy „Kib_szott nagy puska”, és ha ezt elsütjük, nem valószínű, hogy bárki is túlélné őkelmét. Van még egy mutáns monster truck skin (dejavu?), továbbá pár csalás kód is, mert a RAGE 2 megpróbálja a kb. két konzolgenerációval ezelőttig látott régiségeket, a csalásokat visszahozni. (Lesz is pár….) Végezetül ott a Progress Booster, amivel gyorsabban fogunk szinteket lépni (ez azért kicsit nem fair, nem?), és a járművünkre kapunk egy kis harci zászlót is.
A RAGE 2 a maga posztapokaliptikus stílusával (amit mintha egy az egyben láttunk volna már a Far Cry: New Dawnban…) május tizennegyedikén fog elszabadulni. Célplatformok: PlayStation 4, Xbox One, PC. Bár az id Software is dolgozik a játékon, meglepő módon nem az id Tevh engine került a játékban felhasználásra, ugyanis ehelyett az Avalanche saját engine-je, az Apex került bele. Furcsa lépés…
Forrás: WCCFTech