Szerinte jó meglátása van a Respawnnak, és úgy véli, hogy jó volt együtt dolgozni velük.
„Nagyon jó volt együtt dolgozni a Respawnnal! A projekt rendezője Stig Asmussen a God of War 3-ból. Sosem találkoztam Stiggel, és sosem dolgoztam együtt vele, de igazán szilárd elképzelése van, és ami még jobb, képes ezt előadni, kommunikálni is, emiatt pedig a projektnek igazán jó útvonalat állított fel. Aztán ismertem a [Star Wars Jedi:] Fallen Order vezető narratívatervezőjét, Aaron Contrerast is. Ő a Mafia 3 egyik fő fejlesztője volt, és mindig is szerettem volna velük együttműködni, és ez [a játék] lehetőséget adott rá. Abszolút jó volt mindkettejükkel dolgozni!
A LucasFilm is igazán korrekt volt a [Star Wars Jedi:] Fallen Orderrel. Igazán jó megjegyzéseik és indokaik voltak, ha változtatást szerettek volna. És az indok, hogy ez miért is fontos: amikor hallod ezt, hirtelen megválaszol sok kérdést, mert úgy voltunk vele, hogy „oké, akkor ezt egyáltalán nem kellene csinálnunk, mert már kifejtették az indokaikat erre,” mondja Chris Avellone, aki besegített a játék narratívájába.
Avellone szabadúszó jelenleg – a Star Wars Jedi: Fallen Order narratívatervezője, írója volt, és a sztorin, a sztori és a karakterek összefoglalóján, illetve a filmszerű jelenetek forgatókönyvein dolgozott a LinkedIn oldala szerint. Most pedig a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2-n, a Dying Light 2-n, az Alaloth – Champions of The Four Kingdomson, és Ken Levine (Thief: The Dark Project, System Shock 2, Bioshock-franchise!) Ghost Story Gamesénél (korábban Irrational Games névre hallgatott ez a stúdió) készülő, még be nem jelentett játékon dolgozik (vagy dolgozott). Szóval alaposan el van foglalva a veterán, de ez persze azt jelzi, hogy a tehetségére bőven van igény, és ezt nem tagadhatjuk le.
A Star Wars Jedi: Fallen Order november 15-én jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Az EA Play során játékmenetet is láthatunk majd belőle.
Forrás: WCCFTech