A japán cég úgy gondolja, hogy a következő PlayStationön és Xboxon fog igazán kiteljesedni az RE Engine, ami a Resident Evil 7: Biohazardban volt először komolyabban használva.
A RE Engine eddig három játékban tűnt fel – az imént említett Resident Evil 7-en kívül idén a Resident Evil 2 Remake-ben, továbbá a Devil May Cry 5-ben láthattuk működésben, és egészen korrekt teljesítményt nyújtott mindegyik játékban a technológia. „A játékok, amiket az RE Engine-nel fejlesztettünk a jelenlegi konzolgeneráció során, mind kritikai sikernek örvendenek, és az engine korai építési szakaszától kezdve megőriztük a képességet, hogy a következő generációs fejlesztéseket is szem előtt tartva kibővíthessük azt. Emiatt az RE Engine-et az egyik erősségünknek tekintjük, mivel ez hozzá fog járulni a következő generációs játékok készítéséhez,” állítja a Capcom. Bizakodó? Igen. De jogosan: tényleg remek teljesítménnyel futott mind a három játék, de azért kíváncsiak lennénk arra, hogy a Nintendo Switchen (lehetőleg felhő nélkül, lásd RE7!) miként működne az RE Engine…
Mikre is használhatja a Capcom az RE Engine-t? Nos, a korábban már pletykált (és állítólag nem a Capcomon belül készülő…) Resident Evil 3 Remake például bevetheti, mint ahogy a Hideaki Itsuno (a Devil May Cry 5 rendezője) által is megpendített Dragon’s Dogma 2 is igénybe veheti, nem beszélve a Resident Evil 8-ról – a Capcom biztosan dolgozik már ezen is, és korábban írtunk is arról, hogy ez tuti next-gen játék lesz.
A japán cég most amúgy is kicsit visszafogja magát erre az üzleti évre, mert tény, hogy készül a Monster Hunter: World következő kiegészítője, de azon túl nem nagyon tűnik úgy, hogy komolyabb játékokat kiadnának 2020 márciusának végéig. Emiatt félve is, de ki lehet jelenteni: a Capcom a következő konzolgenerációra koncentrál. Az RE Engine-nel pedig tényleg képesek lehetnek maradandót alkotni a következő PlayStationön (PlayStation 5?) és Xboxon (Xbox Anaconda?).
Forrás: PSU