Az Electronic Arts szemmel láthatólag fél: miután 2017-ben a Need For Speed: Payback, illetve a Star Wars: Battlefront II elindította a háborút a lootboxok ellen (ugyanis mindkettőben igencsak túlzásba vitték ezeket…), 2019-re is tervez egy új autós játékot, csakhogy ezt nem fogják kiállítani az E3-on, vagy legalábbis a kiadó saját rendezvényén, az EA Playen…
„Bár remek emlékeink voltak az utóbbi 25 évben, nem azért vagyunk itt, hogy visszatekintsünk és emlékezzünk. A szemeink tisztán a jövőre figyelnek, de miközben ez a helyzet – főleg az idei év során -, sokat gondolkodtunk azon, hogy mit jelent számotokra a Need For Speed, és – talán még fontosabb az, hogy – mi az, amit mi remélünk, amit jelenteni fog, ahogy haladunk előre vele. Az autók természetesen a listánk élén vannak. Mondhatnátok, hogy az autók és a testreszabás az, ami a Need For Speedben a munkásságunk szívverése. Ezek nélkül a Need For Speed nem lenne képes létezni úgy, ahogy mi azt ismerjük. Ez a két elem kifejezetten fontos szerepet játszik a sorozatban, és ez a két aspektus az, amit alapvetőnek tekintünk. Ez azt jelenti, hogy nem fognak eltűnni, mert nélkülük nem létezne a Need For Speed.
A mi célunk az, hogy egy igazán emlékezetes játékot alkossunk a Need For Speed 25. évfordulóján ahelyett, hogy egy halom eseményen részt vegyünk. A játék az, ami a leginkább számít – ez egy olyan állítás, amiről fogadni mernénk, hogy velünk egyetértetek ezzel kapcsolatban. Tudjátok, hogy itt vagyunk. Egy remek játékot építünk, amit alig várjunk, hogy megmutathassunk, és amikor a legközelebb beszélünk, már csomagolunk, és megyünk délre a teljes bemutatóra,” írta a Ghost Games, a 2016-os, nyílt világú, internetkapcsolatot igénylő Need For Speed, és a 2017-es Need For Speed: Payback fejlesztőcsapata a Redditen.
Úgyhogy valószínűleg a nyár vége felé lehet majd a 2019-es (2020-as?) Need For Speed bemutatója, és lehetséges, hogy nem fog az idei év végén felbukkanni PlayStation 4-en, Xbox One-on és PC-n… majd meglátjuk.
Forrás: PCGamer