Az eredeti film által „kánonnak” tartott, kitalált legendához igazodik majd az új Blair Witch játék.
Az E3 alatt rengeteg új, vagy már bejelentett cím videotrailerjét láthattuk, de a horrorrajongók számára talán egyik sem volt annyira izgalmas, mint a Blair Witch, amelyet Layers of Fear készítői fejlesztettek. A forgatókönyvíró, Basia Kciuk beszélgetett a GameSpot újságírójával arról, hogy mire számíthatunk majd a játékban.
Nagyon úgy tűnik, hogy a játék „kánonnak” számít majd a Blair Witch univerzumban, mely kifejezés kicsit vicces is, mert ha belegondolunk, az egész „legendát” Eduardo Sánchez és Daniel Myrick, az első film készítői találták ki és állították be „igaznak”. Azok az Black Hills-i erdőben zajló események, amelyek majd a játékban szerepelnek majd, szorosan beleágyazódnak majd a két fiatal rendező által kiagyalt univerzumba és a későbbi filmekbe is.
A játékban állítólag igen erős lesz az újrajátszhatósági faktor, rengeteg választható dialógussal találkozhatunk, ahol döntéseink alakítják a játék eseményeit, így a későbbi végigjátszások során újabb történeti szálakat ismerhetünk majd meg.
Kutyások, vagy kutyarajongók is örülhetnek: a „Golyó” nevű kutyának fontos szerepe lesz a narratívában is. Ellie-nek, a játék főszereplőjének a kutyájáról van szó, aki a játék fejlesztői szerint „kulcsfontosságú” lesz a történet során. Mivel a Blair Witchben gyakran fontos elem lesz a nonverbális kommunikációs, így logikus is, hogy a két főszereplő a kutya meg a gazdája. A Bloober Team figyelmeztet minket arra is, hogy a kutyával majd érzelmileg is manipulálni fognak minket a fejlesztők.
A játék trailerét itt láthatjátok, aki pedig még nem tette meg, az olvassa el az első információkat, amelyek a bejelentéshez és az első trailerhez kapcsolódtak.
Forrás: Gamespot