A Disney miatt valamelyest korlátozva lesznek a lézerkardok a Respawn Entertainment új játékában.
„A hivatalos megközelítés az, hogy a droidok és lények esetében elfogadható az, ha a karjaik, lábaik (végtagjaik) levághatóak, de az emberekkel kapcsolatban ez nem megengedett. Ezért a Disney-t és a Lucasfilmet okolhatjuk. A játék egyik vezető tervezője elmondta nekem, hogy egy végtag vagy egy fej levágása a játékokban és filmekben ritkábban, az erősebb pillanatok során következnek be, ezért a Lucasfilm ezeket a jeleneteket erősnek szerette volna tartani. Hasonló módon járhatnak el a [Star Wars Jedi:] Fallen Order esetében is egy nagy pillanat, jelenet, bossfight, vagy valami hasonló esetében, de egy modern Star Wars játékban nem fogsz megállás nélkül karokat és fejeket lekaszabolni [a lézerkardoddal],” mondja az IGN-től Ryan McCaffrey, akinek ezt Justin Perez, a Star Wars Jedi: Fallen Order vezető tervezője árulta el.
Úgyhogy felesleges kertelni, ez a vezetőség által kiadott direktíva mindenféleképpen butítani fogja a lézerkardot és annak erejét (képességeit) a Respawn Entertainment következő játékában, és erről nem is a fejlesztők tehetnek, hanem a Disney és a Lucasfilm párosa, mert nem akarnak eltérni a játékokban attól, amit a filmek során már jó ideje alkalmaznak. Nem azért nem volt az E3-on bemutatott játékmenetben látható az ilyen kaszabolás, mert a Respawn még nem rakta be a játékába, hanem mert nem volt nekik engedélyezett. Ez amúgy a Klónok háborúja címen futó animációs sorozat hetedik évadában is hasonlóan fog működni: test- és fejvágás csak erősebb, fontosabb pillanatokban használják, különben pedig ilyesmiről abban az esetben sem eshet egy szó sem. Nem nagyon érthető emögött a mentalitás.
Tehát a Star Wars Jedi: Fallen Order cenzúrázott lesz ebből a szemszögből. A játék november tizenötödikén fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re az Electronic Arts kiadásában. Addig is íme az IGN-től, illetve a GameInformertől is egy videó…
Forrás: WCCFTech