Miért nyílt világú a Death Stranding? Kojima elárulta!

A Death Stranding egy nagy, nyílt világú nyugati utazás lesz az Egyesült Államokban.

„Miután tapasztalatot szerzel egy nyílt világú akciójátékkal, nem tudsz csak úgy visszamenni más dolgokhoz. Ezt gondoltam – az interakció miatt. Természetesen máshogy is lehet játékokat készíteni; például egy lineáris játékot, de nem tudok visszamenni azok az élmények után, hogy tapasztaltam egy nagy méretű világot egy játékban. A probléma itt a technológia. Persze, technikailag nehéz egy nyílt világot létrehozni. A játékosnak a lehető legnagyobb szabadsága van egy nyílt világban, emiatt nem nagyon lehetsz teljesen biztos abban, hogy mit is fog ő csinálni. Ebben a kontextusban a történetmesélés egy nyílt világban a legnagyobb kihívás – mivel minél több és nagyobb a szabadság, így ez azt jelenti, hogy néha a történet valamelyest útban tud lenni.

Így a [Metal Gear Solid V: The] Phantom Painben elkezdtem valamelyest kísérletezni úgy, hogy lineárisként kezdtem [a játékot]. Aztán amint megnyílik a világ, a történet eltér egy irányba. Néhány rajongóm nem volt boldog, mert a történet lényegében háttérbe szorult, de ez igenis tudatosan lett így kivitelezve. Ez volt a legnagyobb kihívás és akadály egyaránt: ez egy nyílt világ, de eközben nem akartuk a történet fontosságát redukálni, hogy a rajongók ne csalódjanak [a Death Strandingben],” mondta Kojima a német 4playersnek, amit a ResetEra fórumon ) lefordítottak angol nyelvre, mi pedig magyarra.

Tény: egy nyílt világú játékban egyszerűen nem tudunk állandóan a sztori környékén maradni, mert valami eltereli a figyelmünket, amíg a történet áll, hogy az azt előregördítő küldetésig bevárjon minket. Kérdéses lesz látni, hogy ez miként fog működni a Death Strandingben, és hamarosan megtudjuk ezt, ugyanis a játék november 8-án fog megjelenni PlayStation 4-re, majd később a PC-n is felbukkanhat Hideo Kojima játéka, mivel a Death Stranding dobozképén még nagyítóval sem találjuk az exkluzivitást jelentő Only On PlayStation feliratot…

Forrás: DualShockers

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu