Vidám, hóbortos karakterek lesznek a játékban. Csak nem egy Overwatch-klón készül a Bungie-nál?
A Bungie (tőlük származik a Halo, majd utána a Destiny-t hozták létre) vezérigazgatója, Pete Parsons azt mondta, hogy 2025-re már nem csak a Destiny-vel szeretne a függetlenné vált stúdió foglalkozni. (Ha elfelejtettük volna: a Bungie szakított az Activision Blizzarddal, és a Destiny IP-je is náluk maradt!) 2018 júniusában pedig arról hallottunk (és írtunk is, ha nem csal az emlékezetünk…), hogy egy kínai gigacég, a NetEase egy száz millió dolláros befektetéssel beszállt a Bungie-ba. (A NetEase-zel közösen dolgozik amúgy a Blizzard a mobilos Diablo Immortalon.)
Még nem tudjuk, hogy mi is készülhet pontosan a csapat berkein belül (leszámítva a Destiny 3-at…), de a weboldalukon van egy állásajánlat egy művészeti rendezői posztra. A jellemzés szerint az új alkalmazott össze fogja kötni a közösségeket az új játékban, ami vidám, hóbortos karakterekkel támad a jövőben. Maga az álláshirdetés is nyíltan kihangsúlyozza, hogy egy új IP-ről beszélünk, így ez nem a Destiny 3-hoz köthető! Viszont a karakterekre aggatott jelző gyanús. Az Overwatch esetében is ilyesmivel próbálkozik a Blizzard. „A hóviharos csapat” mindegyik karakternek igyekszik szerethető, egyedi stílust teremteni, és mivel nagy sikere lett a csapatos FPS-nek, már készül is a folytatás, ami jelenleg csak a PlayStation 4/Xbox One/PC/Nintendo Switch négyesre jelentették be, de szerintünk biztos lesz PlayStation 5/Xbox Series X verzió is.
Ha tényleg az Overwatch példáját követi a Bungie, akkor nem látjuk, hogy mekkora sikerük lehet. Több rivális is jött, látott és elvérzett az utóbbi évek során. Csak két példát mondunk: Battleborn (Gearbox Software), Lawbreakers (Boss Key Productions – CliffyB). Majd meglátjuk, hogy mit csinál a Bungie, de nem lepődnénk meg, ha kiderülne, hogy ez az egész a NetEase-hez lenne köthető. A kínai tech cég talán így akar hasznot húzni a Bungie-s befektetéséből.
Majd meglátjuk pár év múlva.
Forrás: WCCFTech