A Chivalry II-t és a Maneatert fejlesztő Torn Banner Studios szerint bár tényleg nagy segítség lesz a töltési idők csökkentésében az SSD a PlayStation 5-ben és az Xbox Series X-ben, csak a nyílt világú játékok esetében fogunk látni jelentős fejlődést a tárhely révén.
A WCCFTech meginterjúvolta a Torn Banner Studios két tagját, név szerint Steve Piggottot (a stúdió elnöke és vezető játékmenet-tervezője) és Alex Haytert (ő pedig a brandekkel foglalkozik). Piggott szerint ő a nyilvánosságnál többet tud a next-gen konzolokról, de izgatott a két új vas miatt, mert úgy véli, hogy a PlayStation 5 és az Xbox Series X biztosan előrelépés lesz a PlayStation 4-hez és az Xbox One-hoz képest.
Hayter hozzátette, hogy jelenleg csak PC-re tervezik a Chivalry II-t, de erősen szemmel tartják a játékipar eseményeit. Szerinte izgalmas irányt vettek fel a kiadók (és itt kiemelte, hogy mindegy, hogy a Sony-ról, a Microsoftról, a Nintendóról vagy a Google-ról lenne szó). Alig várja, hogy láthassa, hogy ezek után mi következhet. Piggott szerint az SSD által biztosított fejlődés a játéktípustól függ. Vannak olyan műfajok, ahol nem lesz nagy javulás (például a töltési időkben) az új fajta (konzolon legalábbis új, PC-n nem…) tárhely alkalmazásával, de ha nyílt világról, esetleg streamelésről van szó, akkor pedig hatalmas, mindenki számára érzékelhető különbséget tapasztalhatunk.
Piggott korábban úgy nyilatkozott a Google Stadiáról, hogy izgalmas, csak meg kellene a cégnek oldani a technikai problémákat, mert pl. egy FPS esetében gyorsan észrevesszük az input lagot, ami a játékstreamelés egyik nagy hátulütője, főleg az elmaradottabb, elhanyagoltabb régiókban. Ha egy multiplayer FPS során megfelelően működik a rendszer (és ő ezzel szereti tölteni az időt), akkor a Torn Banner Studios vezérigazgatója érdeklődni fog a Stadia iránt, de addig távol marad tőle. Jogos.
Szóval az SSD-t ez a stúdió nem tartja olyan sokra mint sokan mások – és nincs miért kritizálnunk őket.
Forrás: WCCFTech