A The Last of Us Part II fejlesztőcsapata saját bevallása szerint is már-már „túl messzire ment” a pályák méretének kidolgozásakor.
Kevesebb, mint egy hónap van hátra a játék megjelenéséig, amely minden idők egyik legnépszerűbb PlayStation 3 és PlayStation 4-es játékának folytatása és egyben a Naughty Dog legambiciózusabb alkotása. Nemrég, az Inside The Last of Us Part II című videóban a csapat arról beszélt, hogyan alakult a játék kreatív fejlesztése és pár érdekességet fedtek fel.
Az egyértelmű, hogy a The Last of Us régi receptjén nem változtattak, tehát egy lineáris élményben lesz részünk megint, ami a Naughty Dog címeire mindig is jellemző volt. Ugyanakkor, a hatalmas méret révén óriási területeket találhatunk, amelyeken olyan „másodlagos tartalommal” találkozunk majd, amelyet első végigjátszásra elég esélyes, hogy nem mind fogunk felfedezni.
Erről Anthony Newman, a játék társdirektora beszélt, hozzátéve azt is, hogy az open level designnak köszönhetően ez egyaránt vonatkozik majd a teljes történetre, szkriptelt jelenetekre és adott, specifikus összecsapásokra is.
„A játékosaink nagy része ezeket nem is fogja felfedezni, akik viszont igen, azok számára olyan, igazi mágikus élmény lesz, amilyet csak a videojátékok világában tapasztalhatunk.”
A Naughty Dog akció-kalandjátékának megjelenésére tehát még június 19-ig várni kell.
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!