Ryota Suzuki, a Dragon’s Dogma legendás designere azt állítja, hogy ez lesz az egyik leginnovatívabb projektje, amely valaha is készült és a kiadó szokásos játékmenetétől is eltávolodik.
Miután sokan azon spekuláltak, hogy a Dragon’s Dogma visszatér és sok rajongó reménykedett benne, hogy ez igazzá válhat, a Square Enix végül megerősítette, hogy egy vadonatúj címen dolgoznak, az egyik sztárdesignerük, Ryota Suzuki vezetésével, de ennek nem sok köze lesz Dragon’s Dogmához. Az új projekt egy echte akció-szerepjáték, amelyben a harcrendszer egészen innovatív lesz és AAA címként kerül majd a boltokba, szóval a cég most keresi az új munkatársakat a nagyon komoly játék fejlesztéséhez.
A Square Enix kihangsúlyozta, hogy olyan fejlesztőket akarnak felvenni a csapatba, akik AAA címeken dolgoztak és már jelentős tapasztalatuk van ezen a téren, különöse tekintettel „az akció- és harcanimációkra. Ryota Suzuki, a lead designer egyébként nemcsak a Dragon’s Dogma, hanem a Devil May Cry 5 és a Monster Hunter World címeken is dolgozott.
Ryota Suzuki egyébként már tavaly, 2019-ben belépett a Square Enixbe és már tavaly óta ezen a projekten dolgozik. A Square Enix ugye leginkább a többé-kevésbé hagyományosabb, taktikusabb szerepjátékairól ismert, azonban az új generáció eljöttével a harcrendszeren „alaposan kell változtatni” – erről beszélt Suzuki egy interjúbam
Suzuki azt is hozzátette, hogy a Square jelenlegi – részben, vagy egészben – körökre osztott szerepejátékai már „elavultnak” számítanak a világ sok részén és hogy a JRPG-ket sokan ezzel a rendszerrel azonosítják. A Square az ő tapasztalatával viszont olyan „magas színvonalú szerepjátékokat” alkothat, ahol az akció-játékelemek „világszínvonalúak”.
Hogy ebből pontosan mi lesz, azt még nem tudjuk, viszont mi a magunk részéről maximálisan elégedettek vagyunk a Square Enix legutóbbi JRPG-jével, a Final Fantasy VII Remake-kel.