A patinás (és itt-ott azért szomorú zsákutcájú) múlttal rendelkező Arkane Studios következő játéka az ígéretek szerint nem lesz diavetítés szinten.
A Bethesda weboldalán Dinga Bakaba, a DEATHLOOP rendezője új részleteket közölt a játékról. A Dishonored 2 és a Dishonored: Death of the Outsider elkészítése után valami újjal akartak kísérletezni: egy jóval intimebb játékot szerettek volna, ami egy nagy ötlet köré összpontosul. Attól a pillanattól kezdve, hogy Colt másnaposan magához tér Blackreef homokos tengerpartján, Julianna mindig mellette lesz, legyen szó egy rádiós összeköttetésről vagy egy váratlan, sötét zsákutcában történő találkozásról. Végezni szeretne Colttal, de Julianna minden győzelmét és vereségét megünnepli, viszont a hölgy célja minden áron az lesz, hogy Colt ne törje meg a jelenleg végtelenített ciklust. Ő azt akarja, hogy a halálos macska vs. erősen felfegyverzett egér játékot játszhassa, és nem zavartatja a lelkiismerete vagy a tetteinek következményei.
Bár mind a két karakternek lesznek megegyező eszközei, a két karakter között jelentős képességbeli eltérések lesznek. Colt hackelésre szánt eszközöket alkalmazhat, és akár fel is támadhat halál esetén. Julianna pedig bármelyik NPC alakját felveheti, és a sziget összes lakója az ő oldalán lesz. Colt minden áron teljesíteni szeretné a feladatait, Julianna pedig csak szórakozni akar (amihez az kell, hogy Colt a játékának része maradjon). A hölgy tűzzel játszik, és őt jobban érdekli a „játék” élvezete, mint az, hogy mindegyik küzdelmét nyereséggel zárja.
Az 1v1 játékmenet mellett (és itt játszhatunk a mesterséges intelligencia ellen is, ha nincsen kivel játszanunk), és Baraba hozzáteszi, hogy ez a multiplayer-stílus (ahol a főgonoszként is játszhatunk) igazán trükkösebbé, feszültebbé, kaotikusabbá teheti a játékot, és úgy érzi, hogy a játék rendszerei révén egyedi helyzetben vannak, mert így a játékosok kifejezhetik a játékstílusuk révén a dörzsöltségüket, kreativitásukat, és valamelyest a személyiségüket is. A hangsúly a sztorin és a kampánymódon lesz, és Julianna szerepét átvehetik a játékosok is a mesterséges intelligenciától, ugyanis a Souls-játékokban látott invázió itt is érvényesülni fog.
A DEATHLOOP a tervek szerint az év végén jön PlayStation 5-re (ahol 4K felbontáson, másodpercenként 60 FPS-sel fog futni – ez nyíltan az Arkane célja!) és PC-re.
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!