SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated… A rekordhosszú cím mögött sikeres eladások állnak. De vajon mennyi példány talált gazdára?
Úgy tűnik, hogy a tenger mélyén, egy ananászban élő mesefigura legutóbbi videójátékos kalandja siker lett.
Néha egészen meglepőek tudnak lenni a játékeladások. Pontosan ez történt SpongyaBob esetében is, akinek legújabb játéka a híres Nickelodeon karakterre építve igen szép sikereket ért el. Egészen pontosan 1 millió darabot adtak már el a játékból, ami nagyszerű teljesítmény, főleg ha azt vesszük, hogy a SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated csak júniusban jelent meg, azaz ezt a számot mindössze három hónap alatt produkálta a cím.
Az adatokat Lars Wingefor, az Embracer Group igazgatója közölte egy pénzügyi találkozón, ahol is a THQ Nordic üzleti részéről esett szó. A szám persze az összes platformot figyelembe véve született, így a PS4-et, az Xbox One-t, a Nintendo Switch-et és a PC-t, tehát mindent, amire csak a játék megjelent.
A játék tipikus esete annak, amikor a kritikusok éppenséggel nincsenek elájulva egy gametől, de a közönség oda van érte. Ezt a Metacritic értékelés is jól mutatja, amelyen a játékosok körében egy 9-es átlagot ért el a cím, míg a kritikusi értékelés komoly kontrasztban ezzel, a maga 68 pontjával.
Szép kis eladások, nem igaz? Nézzünk bele a játékmenet előzetesébe:
Forrás: 3DJuegos
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!