Nincs nap anélkül, hogy a CD Projekt RED-be fektetett bizalmunk meginogjon.
A Microsoft a Twitteren bejelentette, hogy a Sony példáját követi – tudják jól, hogy a CD Projekt RED (innentől csak CDPR) keményen dolgozott a Cyberpunk 2077-en az igencsak kihívást nyújtó körülmények között, de azt sem szabad elfeledni, hogy a régebbi konzolokon (alap PlayStation 4/PlayStation 4 Slim, Xbox One/Xbox One S) a játék teljesítménye nem a legjobb. Ezért a legtöbb, pénzvisszatérítést igénylő játékosnak megtérítették az árát.
Úgyhogy a PlayStation Store után a Microsoft Store is inkább azt mondja, hogy srácok, a Cyberpunk 2077 a 2013-as konzolokon nem a legjobb, inkább kihátrálunk mögüle. De mi a helyzet a lemezes kiadással? Erről a CDPR a Twitteren azt mondta, hogy elkezdték felkeresni az embereket, akik bizonyítottan megvásárolták a boltokból a Cyberpunk 2077 lemezes (esetleg digitális) kiadását (a mi esetünkben a blokk és a bankkártyás fizetési blokk lenne erre egy jó példa). Ezeket az emaileket hullámokban küldik ki, így kis türelmet kérnek azoktól, akiknek még nem válaszoltak. Mindegyik vásárlónak felajánlják így a visszatérítést (mondjuk a Google Stadia változat kivételes eset… ott talán ez nem fog menni), és ha kell, a saját zsebükből fizetik ki a költségeket. December 21-éig kell őket felkeresni a [email protected] email címen.
A Bloombergen Jason Schreier arról tudósít, hogy a CDPR alkalmazottai feltettek néhány kérdést a stúdió vezetőségének a legutóbbi videós megbeszélésükön. Az egyik kérdés az volt, hogy miért állították, hogy januárban készen volt már a játék, ami nem volt igaz, és szerintük eléggé képmutató egy olyan játékot kötelező túlórázással összehozni, amiben a cégek kihasználják az alkalmazottakat. A túlóráról pedig Schreier azt írta, hogy a vezetőségnek voltak ötletei a fejlesztési gyakorlatok javítására, de nem mentek részletekbe. Arról is szó volt, hogy a projekt fejlesztési határidői tarthatatlanok voltak.
A végére pedig ismételten egy glitch. A Redditről beágyazott videóban V-t külső nézetből láthatjuk az autóhoz köthető kamerás bug miatt: a kamera beakadt a játékos autója mögé, és bizony a Cyberpunk 2077 főszereplője így szó szerint fejetlen. A mozgáskultúrája is igencsak… érdekes. A YouTube-os videóban még többet láthatunk belőle. Eközben megjött a játék 1.05-ös frissítése, ami megint hatalmas…
Forrás: Gematsu, WCCFTech, PCGamer, PCGamer
My camera got stuck behind the car and didnt move. So here’s V in third person from r/cyberpunkgame