Fumihiko Yasuda, a Nioh-sorozat rendezője több részletet is elárult a Team Ninja terveiről a The Gamernek adott interjújában.
Yasuda megerősítette, amit korábban már hallottunk: a Team Ninja új játékokra akar koncentrálni, emiatt nem nagyon terveznek egy Nioh 3-mal, de ezzel új tapasztalatot és képességeket szerezhet a stúdió, így később ő is vissza szeretne térni a sorozathoz, hogy egy, a Nioh 2-nél még nagyobb és akár jobb játékot valósíthasson meg.
Yasuda a VGC-nek pedig elmondta, hogy a PlayStation 4 (PlayStation 5) és a PC mellett nem terveznek Xboxos megjelenést (nem csoda: a Sony Interactive Entertainment a Nioh kiadója Észak-Amerikában és Európában, és a minőségellenőrzés, a lokalizáció és a marketing is az ő feladatuk volt), de kiemelte, hogy a Ninja Gaidennek az Xbox platformokon hosszú története van (Tomonobu Itagakival, aki a Dead or Alive alkotójaként a héten megerősítette, hogy új stúdiót nyitott, ami készen áll a Microsofttal dolgozni.), így ha ez az IP kapna egy új részt, akkor szeretné, hogy a Microsoft konzoljára is kihozhassák azt. A Ninja Gaidennel kapcsolatban most még nincs bejelentése, de Yasuda a The Gamernek megerősítette: enélkül a Nioh sem létezne, így a Team Ninja számára egy fontos IP ez, és valami hozzá köthető bejelentés meg fog történni a közeljövőben.
Yasuda szerint a Team Ninja számára Ryu Hayabusa, a Ninja Gaiden főszereplője a legfontosabb karakterük, és szeretné, ha valamilyen játékban hamarosan felbukkanna, és ezzel kapcsolatban szeretne mihamarabb egy bejelentést is megejteni. Szeptemberben írtunk arról, hogy a Game Source Entertainment, egy hongkongi forgalmazó kilistázott PlayStation 4-re és Nintendo Switch-re egy Ninja Gaiden Trilogy-t (Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden Sigma 2, Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge), majd gyorsan törölte azt.
A next-gen konzolokról Yasuda azt mondta, hogy az SSD révén a töltési idők jelentősen csökkentek. Ő egy nyílt világú játékot szeretne csinálni, és úgy véli, hogy az új konzolok révén ezt kipróbálhatja majd a stúdió. A VGC-nek pedig hozzátette, hogy nem volt intenzív, a kezdetétől a végéig akciódús játék ilyen stílussal. Ennek megvalósítását egy kihívásként kezelné.
Egy nyílt világú Ninja Gaiden 4 vagy Nioh 3 merész lenne.
Forrás: Gematsu