A Silent Hill mindenhol felbukkan, de önmagában sehol sem – a Konami mit művel?
A Silent Hillről nem véletlenül mondjuk ezt: ilyen vendégszereplés már volt, csak a Dead by Daylight esetében (és be is számoltunk róla), és most a Glowstick Entertainment, a Dark Deception: Monsters & Mortals fejlesztője és kiadója bejelentette a Twitteren, hogy a multiplayer horror partijátékuk februárban a Konami IP-jéből táplálkozó DLC-vel fog bővülni. A játék amúgy novemberben jelent meg Steamen, és az első DLC-je is együttműködés révén született meg, ugyanis egy másik horrorjáték elemeiből, a Monstrumból vett át pár szemelvényt – ez decemberben jött ki.
A játék Steames jellemzése szerint a játékosok szörnyek és halandók bőrébe bújhatnak (többek között) a Dark Deception univerzumából, és a két térfél a rémálomszerű labirintusokban küzdhet meg egymással. Több játékmóddal is rendelkezik a Dark Deception: Monsters & Mortals. A Maze Escape 3v1 felállást kínál, és itt három halandónak meghatározott számú szilánkot kell összeszednie, hogy megnyíljon egy portál, amin keresztül elmenekülhetnek. Eközben a szörnyet irányító játékosnak is ketyeg az óra: időben kell végeznie a halandókkal.
A Shard Mayhemben csak szörnyek küzdhetnek (itt is négyen), és itt a cél az, hogy a megszabott idő alatt a lehető legtöbb szilánkot össze tudjuk gyűjteni. Hullámokban jelennek meg a szilánkok, és a többi játékos gyűjteményét is ellophatjuk, ha megtámadjuk vagy akár megöljük őket. A Soul Collection módban pedig négy halandó küzd meg a szilánkokért, hogy azokkal megmentsék a lelküket. Mindegyik hullám végén Malak bukkan fel, és akinek a legkevesebb van a birtokában, nos, ő búcsút vehet az emberi léttől: szörnyként le kell győznie a még megmaradt halandókat. Csak egy maradhat, és nem, nem a Hegylakóra kell gondolni.
Mindegyik karakternek erőteljes egyedi képessége van, és csapdákat, bossokat is aktiválhatunk. A ládákból hatalmat, energiát, csapdákat és az állapotunkat módosító hatásokat is szerezhetünk. Szintlépések is vannak, és a matchmaking is azonnali a Steam-oldal szerint. De komolyan, a Konami miért nem saját maga csinál egy új Silent Hillt…?
Forrás: Gematsu