Nocsak… a Take-Two vezérigazgatója mintha burkoltan a Cyberpunk 2077-nek szólt volna oda!
A Take-Two is közölte a negyedéves pénzügyi jelentését (nincs sok értelme a részletekbe bonyolódni, úgyhogy csak egy statisztikát említünk – a Grand Theft Auto V-ből már több mint 140 millió példány kelt el, így 2013 óta évente töretlenül ebből a játékból fogy a világon a legtöbb példány!), és Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója kapott egy kérdést a jelenlegi AAA játékok fejlesztési tempójáról és ennek fenntarthatóságáról.
A kérdés szerint vita van ezekkel kapcsolatban a játékiparon belül. A kérdező azt állítja, hogy a játékok mihamarabb történő kiadása, majd az élő szolgáltatás (live service) révén történő támogatás egyfajta rohamtempót diktál, hogy ki tud mihamarabb és több tartalmat megjelentetni. Volt egy rivális játék, ami nemrég megjelent, és nagy elvárások voltak iránta, de tisztán látható volt, hogy a stúdió kezei közül kicsúszott a gyeplő. (Nem nevezte az illető a nevén, de biztosan kimondhatjuk: a minap kibertámadáson átesett CD Projekt RED Cyberpunk 2077-jéről van szó!)
Erre Zelnick azt mondta, hogy ha lehetőség van a tökéletesség elérésre, akkor a stúdióknak erre kell törekedniük a korábbi megjelenés helyett, és a Take-Two mindegyik divíziója maximalista, és nem mindig van sikerük, ugyanis néha hasra esnek a célvonal előtt (erre rögtön mondunk is egy példát – WWE 2K20!), és a vezérigazgató úgy véli, hogy ilyenkor összpontosítani kell, és tovább kell próbálkozni. A Rockstar a Grand Theft Auto Online-hoz és a Red Dead Online-hoz gyakran ad ki plusz tartalmakat, de szerinte olyan anyagokat adnak ki, amikről azt gondolják, hogy a játékosok rajonganak majd értük, és a lehető legjobb minőségben jelennek meg, hozzátette még, hogy inkább várnak a kiadással a jó eredmény érdekében.
Emiatt pedig jobb is, ha a Grand Theft Auto VI bemutatására még várunk még minimum másfél évet!
Forrás: WCCFTech