Új játékmenetes videót és képeket is kapott a Hazelight Studios következő játéka – előbbit pedig a libanoni-svéd filmrendezőből játéktervezővé avanzsált Fares kommentálja, persze a megszokott őszinte stílusában.
Josef Fares a Game Informernek azt mondta, hogy valamit biztosan garantál az It Takes Two-val: az ő szavait idézve lehetetlen ráunni a játékra, és ezt akár a címbe is írhatnánk. Szó szerint hajlandó lenne 1000 dollárt (~300 ezer forintot) adni bárkinek, aki azt mondja, hogy megunta az It Takes Two-t, mert nem lepte meg őt. Ezt garantálja, de hozzátette, hogy az illetőnek ezzel kapcsolatban őszintének kellene lennie.
Az interjúban arról is szó volt, hogy Fares előző játékát, az A Way Out-ot mindössze a játékosok 51%-a teljesítette, és szerinte ezt a problémát meg kellene oldani. Szerinte ez beteges, hogy a fejlesztők és a kiadók egyaránt a játékaik első szegmensére koncentrálnak, mert arról tudják, hogy ezzel fognak játszani majd a legtöbben. Ezt egy tömeges pszichózisnak nevezte Josef Fares. (De erre sem tudunk negatívat mondani, mert végül is tőle hallottuk három éve a The Game Awardson azt, hogy „b____a meg az Oscar-díj”, egy középső ujjal megfejelve…)
Az It Takes Two új videóját amúgy Fares kommentálja, és úgy tűnik, hogy az Electronic Artsot, a kiadót sem zavarja, hogy az EA Originals (az indie címeknek szánt kiadói alágazat) új tagja milyen marketinget kapott. Konkrétan Fares ezt mondja ugyanis a trailerben: „és a gyűjtögethető tárgyak és más fényes sz__ok helyett a világot interaktívvá és szórakoztatóvá alkottuk”. Tehát a hivatalos marketingben is pontosan ugyanolyan szabadszájú Fares, mint az interjúiban.
A két játékost igénylő It Takes Two már bearanyozódott (megindult a lemezes gyártás) március 26-án jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Steam, Origin), PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Az osztott képernyő online co-opban is jelen lesz, nem csak a helyi megoldásban.