Nyílt világú túlélősdi, de szörnyek helyett dinoszauruszokkal – kb. így jellemezhető a legrövidebben a Dinos Reborn.
Itt az elején érdemes leszögezni, hogy a játék egy indie stúdió, a HardCodeWay munkássága. Így messze ne számítsunk arra, amit a Capcom két, a címben említett IP-je felmutat(ott). (Ez látható is a lenti videóban, ugyanis főleg az animációkkal kapcsolatban lenne néhány kérdésünk…) Ettől függetlenül egy prehistorikus sci-fi világba mehetünk el a játékban, ahol navigálunk kell a „préda” és a „vadász” kiléte között. A fejlesztők lekötő történetet, dinamikus időjárást, kraftolást és felfedezést ígérnek.
A hivatalos jellemzés szerint egy borzalmas fejfájás után kinyitjuk a szemünket, és erős fényt látunk, továbbá a fülünkben a vér pumpálását érezzük, a szánkban pedig annak sós-édes ízét. Megsebesültünk, össze vagyunk zavarodva, és egy menekülésre szánt kapszulának darabjait látjuk magunk körül. Becsapódtunk, de fogalmunk sincs, hogy hol, viszont legalább túléltük a balesetet. Egy egzotikus, ám teljesen ismeretlen helyszínen vagyunk, ami hasonlít a történelem előtti Földhöz.
Felettünk egy pterodaktilusz száll el, de ennek ellenére sem emlékszünk a nevünkre, vagy arra, hogy mi a fenét is keresünk pontosan ezen a helyen. Az emlékezetünk nincs a helyén, de van ennél fontosabb teendőnk – például az, hogy éljük túl az egészet, mert ha ez sikerül, akkor összeállhat a kép, hogy ki vagyunk, és mi is a célunk ezen a bolygón. És ha prédából üldözővé válunk, talán a titkokat is fel tudjuk fedezni. Egy nálunk nagyobb küldetésünk van.
A Dinos Reborn, ami Unreal Engine 4-et használ (talán még megtörténhet egy váltás az Unreal Engine 5-re…), 2022-ben fog megjelenni PC-re (Steam), PlayStationre és Xboxra, de mivel a fejlesztők a videó kommentjei között megemlítették, hogy PlayStation 5-re és PlayStation 4-re készül a játék, biztos, hogy cross-gen alkotás révén Xbox Seriesre és Xbox One-ra is majd ki fogják hozni, Addig remélhetőleg kilépnek ebből az erősen pre-alfának kinéző állapotból.
Forrás: PSL