Returnal: a rogue-like elemek nem lesznek megfélemlítőek [VIDEO]

A Housemarque szerint nem kell attól tartani, hogy például csak egyetlen nehézségi szinttel fog rendelkezni a csapat következő játéka.

Mikael Haveri, a Housemarque marketinges rendezője a Push Square-nek azt mondta, hogy minél többet játszunk a Returnallal, annál több útvonal nyílik meg előttünk, és így máshogy építhetjük fel a stratégiánkat. Ha például először legyőztük az első bosst, a következő biómához vezető portál megnyílik, és az mindig is nyitva fog maradni, de vissza is mehetünk az első bosshoz, hogy jobb felszereléseket, több HP-t kaphassunk, és hogy karakterünk hatékonysága és fegyverei is javulhassanak.

Így az előttünk álló út könnyebb lehet, és emiatt Haveri szerint a játék több ízlésnek is meg tud felelni, és bár a rogue-like jelző megfélemlítően hangzik, végül is a Returnal csak egy külső nézetes lövöldözős játék lesz sok változatossággal. Harry Krueger, a rendező pedig hozzátette, hogy az egyetlen nehézségi szint miatt sem kell tartani, ugyanis úgy tervezték meg a játékot, hogy újrajátszhatósággal rendelkezzen, és több játékstílusnak is megfelelő lehessen.

A PlayStation Blogon pedig a State of Play közvetítés közben egy új blogposztot is publikáltak a játékról. Eszerint a Returnal játékmenete könyörtelen és gyors tempójú lesz az elején. Több eltérő műfajból is ihletet merített a Housemarque (pl. a rogue-like stílusból, ami pont erre az újrajátszhatóságra építkezik), és valami különlegeset alkottak, miközben sikerült megőrizniük azt a játékmenetet, amiért a stúdió oly ismert.

A környezet révén fogjuk összerakni a történet rejtélyeit. A játék élményének fontos része lesz a narratíva, de más módon fogják előadni a történetet. Hangfájlokat, továbbá az alternatív valóságokból elemeket fogunk találni az utazásunk során, de közben ezek nem terelik el a figyelmünket a bullet hell akciózástól. Így egy személyes történet valósulhat meg.

A Returnal is kicsit elhalasztották – így a PlayStation 5-exkluzív csak április 30-ától fog megjelenni, de legalább tudjuk, hogy mikor keressük a boltokban vagy a PlayStation Store-on.

Forrás: PSL, Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu