A Naughty Dog tavaly nyáron (többszöri halasztás) után megjelent PlayStation 4-exkluzív játékával kapcsolatban megváltozhattak a tervek.
Ezt Jason Schreier, a Bloomberg írója mondta a MinnMax Show-n. Említést tett a Naughty Dog projektjeiről, miközben a következő nagyobb fontos játékuk az előgyártási, fejlesztést megelőző fázisból kilép. Többen is állítólag egy multiplayeres valamit csinálnak, ami a pletykák szerint a The Last of Us Part II multiplayere, a Factions mód lesz, míg másokat pedig átirányítottak arra a bizonyos T1X-re. Ezt jobban ismerhetjük, mint a The Last of Us PlayStation 5-ös remake-je… erről is beszámoltunk korábban.
Schreier szerint viszont nincs jelenleg szó arról, hogy az alapjátékot bővítsék, de úgy hiszi, hogy a Naughty Dog korábban tervezett a DLC-kkel, de végül ez nem valósult meg (talán azért, mert a stúdió nem képes egyszerre két nagyobb játékot fejleszteni, erről is szó volt a hírekben). Azt nem tudni, hogy ez a DLC milyen állapotban járt a fejlesztésekor, de Schreier szerint később még csinálhatnak valamit. Holott a The Last of Us is anno kapott egy nagyobb, narratív DLC-t (Left Behind).
A Bloomberg tudósítója hozzátette, hogy a Naughty Dognak bőven van még lehetősége meggondolni magát, de lehet, hogy kifutnak az időből, mert az alapjáték is már közel egy éve, hogy elérhetővé vált, és általában egy év után egy offline, egyjátékos AAA alkotás sem nagyon szokott kapni DLC-ket. Amúgy tavaly szeptemberben Neil Druckmann, a The Last of Us Part II rendezője a Twitteren megköszönte a rajongók támogatását, mert inspirálja a Naughty Dogot az általuk kimutatott pozitivitás és szeretet, majd hozzátette, hogy „a második dologgal” kapcsolatban jobb lesz türelmesnek lenni, mert megéri.
Nos, ezt kaszálhatta végül el a Naughty Dog, ami nagy eséllyel inkább az első The Last of Us remake-jén dolgozik, és ezt nehéz még értelmezni (mert végül is mi értelme van ennek?).
Forrás: GamesRadar