A francia kiadó nem nagyon siette el: jó fél év kellett a játék megjelenése óta ahhoz, hogy a PlayStation 5 és az Xbox Series X számára lehetőség legyen másodpercenként hatvan képkockás frame rate-tel futtatni a Watch Dogs harmadik részét.
Talán ezért is érződik, hogy a Ubisoft eléggé elsiette a Watch Dogs: Legion megjelenését, mert a rajt pillanatában még a multiplayer sem nagyon volt a helyén, és akkor ugye a 60 FPS sem volt működőképes a tavaly novemberben elrajtolt új konzolokon. A franciák azért nem nagyon hagyták ennyiben: korábban említettük, hogy nem felejtették el a PlayStation 5-öt és az Xbox Series X-et, és a weboldalukon bejelentették, hogy a következő nagyobb frissítéssel lehetőségünk lesz a manapság már talán standardként kezelendő frame rate-en futtatni a londoni hackerkedést…
A 4.5-ös frissítés emellett magával hozza a Tactical Opot, illetve a Project OMNI-t. Kisebb bugfixálás is történik. A Ubisoft szerint a játékosok eléggé kedvelik Mina karakterét a DedSecben, és úgy látja a cég, hogy sokan próbálták ki, hogy mit is tud, és új, kreatív módon vethették be képességeit. A weboldalukon keresztül pedig több hibabejelentés érkezett, és a 4.5-ös update-tel ki fogják javítani a még a játékban található bugokat.
Így Mina nem fogja a korábban megszállt NPC fegyverét megőrizni, a játékosok képesek lesznek Minához visszatérni, miután az általuk irányított NPC feldobja a pacskert, továbbá a Mind Control (ezzel vehetjük át a hatalmat a többi NPC felett!) is engedi a belőle történő kilépést. Aztán eltűnik egy olyan bug is, amiben egy NPC hirtelen szert tesz Mina képességeire, plusz nem lesz mód arra, hogy olyan NPC-ket irányítsunk, amiket elvileg nem lenne szabad. Nos, és még egy olyan bug is van, ami miatt újra kell indítani a Watch Dogs: Legiont, ha egy NPC-n alkalmazunk Mind Controlt, miközben a játék határait átlépjük…
Fél év után 60 FPS, nem igazán tempós…
Forrás: PSL