A The Dark Pictures antológia harmadik felvonásában a Supermassive Games igyekszik alkalmazni a játékosok visszajelzéseit is.
A Polygon elbeszélgetett Dan McDonalddal, a sorozat felelős producerével többek között a játék történetéről. A főszereplő Rachel King lesz, egy tengerész, akit Ashley Tisdale alakít (ő a High School Musicalben is felbukkant, és igen, a magyar fordítás már megint kérdéseket vet fel: Szerelmes hangjegyek), és Irakban tartózkodik 2003-ban. (Úgyhogy igen, idén nem csak a Six Days in Fallujah foglalkozik az iraki háborúkkal…)
King exférje felbukkan, miközben ő is már új partnert talált; King csapata nem létező tömeggyilkosságra használható fegyvereket keres, ám rajtuk ütnek. A harcokból pedig valami természetfeletti bukkan elő, és az amerikaiak és irakiak közösen egy sumér mítoszból származó, földalatti romhalmazban térnek magukhoz. McDonald szerint a téma és a helyszín szemszögéből a Supermassive egy katonai irányt akart ezzel a résszel, ugyanis ezt a bizonyos veszélyfajtát egy sivatagi helyhez akarták kötni. Sok emberrel elbeszélgettek, hogy az arab szemszög is meglegyen, mert így akarták biztosítani, hogy a forgatókönyv megfelelő, és a katonai aspektussal is megvizsgáltatták a szkriptet.
Viszont McDonald kiemelte, hogy számukra nem az iraki háborúról szól a játék, hanem csak ott kezdődik a történet, ugyanis a főszereplők gyorsan máshol találják magukat (a föld alatt, ahol valami másvilági történik). McDonald szerint mindegyik The Dark Pictures epizód esetében átnézik, hogy milyen kritikát kaptak, de az a nehéz számukra ebben a franchise-ban, hogy mire kijön egy felvonás, addigra már majdnem készen is vannak a következő résszel, így meg kell hallgatniuk a visszajelzéseket, majd kidolgozzák, hogy a sorozat újabb tagjába hogyan tudják bedolgozni a feedbacket.
A Little Hope (az antológia második része) esetében a lineáris narratíva volt az egyik kritika, amiből a Supermassive tanult is: McDonald szerint volt pár kihívás a „kicsiny remény” történetével, ugyanis a fejlesztés során volt olyan időszak, amikor mindegyik karakter folyamatosan együtt volt. Ezért a House of Ashesben szét fog a stáb széledni, így ők gyakrabban fognak a sötétben tapogatózni. Kevésbé lesz fixált kameraszög-használat, a karakterek gyorsabbak lesznek, és több nehézségi szint vár ránk. Végezetül McDonald azt mondta, hogy az Ourang Medanon még mindig vannak meg nem talált nyomok, amik jobban körülírják a The Dark Pictures világát. Szerinte túl rejtett lett néhány nyom (pl. számok), de ez olyasmi, amivel kapcsolatban nem akarják közvetlenül megmutatni, hogy hol mit lehet találni.
A The Dark Pictures Anthology: House of Ashes valamikor idén jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: Polygon