Ez a játék is olyan lehet, amit talán túlzottan korán jelentett be a Microsoft. (De ilyen lehet a Bethesdától a Starfield is, a The Elder Scrolls VI pedig pláne!)
A Microsoft E3-as előadásán nem volt ott a Ninja Theory játéka, holott az a csapat is az Xbox Game Studios tagja. Egy fejlesztői naplóban viszont Tameem Antoniades, a Ninja Theory kreatív rendezője elárulta, hogy miért is hagyták ki az E3-as jelenlétet, és az indoklás bizony… meglepően hangzik.
Antoniades elárulta, hogy most a játékból egy kiadós szeletet hoznak össze a stúdióban, mielőtt teljes körű fejlesztésre állnának át, hogy aztán a Senua’s Saga: Hellblade II maradékát is létrehozzák. A Hellblade igazán különleges volt a Ninja Theory-nak, és ők nem is akartak közvetlen folytatást készíteni. Valami igazán különlegeset szerettek volna ehelyett fejleszteni, viszont ennek megvalósítása eléggé nehézzé teszi a stúdió tagjainak életét.
A Senua’s Saga: Hellblade II a IX. századi Izlandon játszódik, és emiatt a stúdió ki is küldte a művészeti és hanggal foglalkozó csapatait, hogy képeket, fotogrammetrikus munkálatokat csináljanak, majd ezeket kombinálhassák a műholdas adatokkal, hogy a sziget jelentős részét hitelesen újra tudják alkotni. Erre mondjuk azt, hogy nem kispályások…
A karakterekkel kapcsolatokban pedig azt mondta, hogy igazi kosztümöket hoznak létre, amiket aztán beszkennelnek (hogy digitálisan is alkalmazhassák azokat a játékban).
Ebben közösen dolgoznak az Epic Gamesszel, mert a céljuk a következő generációs karakterek megvalósítása lenne. A harcokkal kapcsolatban pedig szintén a valósnak és brutálisnak érzékelhető üsd-vágd a célkitűzés. Emiatt pedig Melina, a Senuát megformáló színésznő két éven át edzett, és mindegyik animációjuk átment „a harci kiképzésen”. Mi köze van az Epic Gamesnek ehhez? Nos, a válasz egyszerű: Unreal Engine 5-öt használ a stúdió a játékhoz!
A Senua’s Saga: Hellblade II nem rendelkezik megjelenési időszakkal, így ne nagyon számítsunk 2021-es rajtra. Xbox Seriesre és PC-re készül.
Forrás: WCCFTech