Állítólag a Dead Space felújítása már készül az Electronic Arts felügyeletével, és ez is jele lehet annak, hogy a kiadó pénzt lát az egyjátékos játékokban.
A pletykák szerint a korábban Jade Raymond (ex-Ubisoft [Assasin’s Creed], ex-Stadia, most a PlayStation Studiosnál a Haven Studios alapító-vezetője) által alapított Motive (Star Wars: Squadrons) dolgozik a Dead Space felújításán. Erről a VentureBeatnek író Jeff Grubb írt, de azért az ő hitelessége megkérdőjelezhető (hiszen ő gyakran hangoztatta, hogy a Starfield 2021-ben jön, mire a Microsoft megcáfolta, és bemondta a 2022 novemberi rajtot).
Szerinte a Dead Space-szel kapcsolatban a Motive a Capcom könyvéből tépett ki pár oldalt, ugyanis az ő Resident Evil remake-jeik nem voltak anyagilag kudarcot felmutató termékek a japán kiadónak. A Resident Evil 2 Remake-hez hasonlóan a Dead Space felújított kiadása az eredeti játékot erős alapzatként fogja használni, de a látványvilág modern lesz, és nagy eséllyel a franchise többi része által ihletett új játékmechanikák is bejutnak majd a remake-be.
Grubb úgy spekulál, hogy a Dead Space-projekt a Star Wars Jedi: Fallen Order sikere miatt valósulhat meg, és a kiadó ráérzett arra, hogy talán meg kellene gondolnia a korábbi kijelentését (többször is nyíltan kimondták, hogy az élő szolgáltatásos, live service játékokra helyezik a hangsúlyt), amivel indokolta az egyjátékok címekre szánt erőforrások csökkentését, miután a Mirror’s Edge: Catalyst nem volt olyan sikeres. A DICE volt amögött a játék mögött, majd a Star Wars: Battlefront II még nagyobb katasztrófa volt a megjelenéskor, de szolgáltatás formájában a stúdió idővel helyre tudta pofozni a játékot (ami az első benyomás hatása miatt azért már nem mindenkinél hívta fel ismét a figyelmet).
A Dead Space remake hivatalosan még nincs bejelentve. Állítólag a három hét múlva érkező EA Play Live közvetítés során fog megtörténni a leleplezés. Addig mindazt, amit leírtunk, nem szabad teljesen elhinni.
Forrás: WCCFTech