A második világháborúban játszódó, izometrikus nézetű RTS: War Mongrels októberben érkezik.
A Pyro Studios klasszikusa Commandos iskolát teremtett. Még ma is vannak izgalmas játékaink, amelyek stílusa hasonló ahhoz, amit a spanyolok több mint húsz évvel ezelőtt javasoltak. A War Mongrels a Destructive Creations keze alól került ki, amely cég arról híres, hogy a vitatott Hatred, egy ultra-erőszakos izometrikus shooter alkotója, amely provokatív előzményein túl nem tudott meggyőzni minket.
A Destructive Creations ismét az izometrikus nézetet választja, de egészen más témával és korszakkal. A cím a második világháború borzalmas eseményeinek idején játszódik, és a háború végén a szovjet frontról dezertáló náci hadsereg több katonájának bőrébe bújunk. Ezek a katonák mindkét oldalról ellenséggel találják majd magukat körülvéve, és lopakodással és stratégiával próbálnak meg túlélni.
A War Mongrels első két szakaszával néhány hónapja játszhattunk, és a cím nem hozott minket lázba; a játékmenet még csiszolatlan, és a némi kohéziót nélkülöző játékmenet mellett mind az ellenség mesterséges intelligenciájában, mind a csapattal való manőverezés során problémákat találtunk, az autosave rendszer pedig nem egyeztethető össze a cím filozófiájával. A játéknak volt néhány olyan alapja, ami alapján jó cím lehetne belőle, ha a kezdésig eltelt hónapok a problémák megoldását szolgálnák.
Eljött az idő, és végre láthatjuk, hogy ezek a hónapok a hibák csiszolását és az erősségek kiemelését szolgálták-e. A játék idén október 19-én jelenik meg PC-re, és a Destructive Creations megerősítette, hogy készülnek konverziókkal az új és a jelenlegi generációs konzolokra is, bár egyelőre nincs dátum.