A Sledgehammer, az idei Activision Blizzard Call of Duty: Vanguardot fejlesztő stúdió elárulta, hogy a béta óta egészen sok elemen módosított a játék bétája és a bolti megjelenés között.
A fegyverek elsütése után kevesebb füst van, és a torzító effektek is el lettek távolítva, amikor „megvillan” a tüzelés során a lőfegyver. Az esőben nincsenek ott az esőcseppek az arcunkon, a jobb láthatóság miatt a vizuális effekteket módosítottak, a célkeresztes célzás közbeni tüzelés elhelyezése módosult, az ADS során javítottak pár bugot, ami bizonyos fegyverek alkalmazása során eltüntette a mi oldalunkon álló és az ellenfelek HUD ikonjait, a a Destruction során felbukkanó nametageken javítottak, „nerfelték” a napot (kevesebb tükröződés van minden pályán), és a láthatóság során a megjelenés után is finomhangolni fogják a vizuális effekteket, a megvilágítást, és a kezelőfelületet is, ha a visszajelzések ezt igényelnék.
A hangzás tekintetében a nyilvános bétából érkező visszajelzések révén teljesen újrakeverték, és tartamilag is belenyúltak. Jobban hallhatóak a lépések, a fegyverek, illetve a pályák környezete is. Az ADS, a guggolós mozgás, vagy a perk/field upgrade használata során némák lettek a lépések. Egy bugot is kijavítottak, ami az első lövés után a többit túlzottan halkká tettek. A karakterek ritkábban szólalnak meg, és Butcher is kevésbé jártatja a száját. A Patrol játékmódban a kiszámíthatatlan spawnolás bugját kijavították, és az általános módosítás is megtörtént a spawnolás logikájában (és ez folytatólagosan még módosulhat olyan meccsekben, ahol több játékos küzd egymással).
A gránátok nem lassítják már le a játékosok mozgását, korlátot tettek az elnyomó (suppression) hatásokra, a fegyverek váltás sebessége, illetve a felszerelés dobásának animációs ideje módosult (pl. a Gammon-bombákat gyorsabban el lehet hajítani). A sprintek ideje gyorsult és újra lett balanszolva. A Dauntless (egy olyan perk, amihez a bétában nem volt hozzáférése a játékosoknak) immunissá teszi a játékosokat a mozgáskorlátozó hatásokkal szemben.
A shotgunok halálosabbak lettek, a géppisztolyok, shotgunok és pisztolyok hatótávolsága csökkent (az SMG/pisztoly kategória túlzottan hatékony volt), a legtöbb fegyveren a csípőből lövöldözés szórása is módosult, hogy a fegyvertípusok között konzisztencia alakuljon ki, a lőszertípusok is újra lettek balanszolva, illetve a fegyverek fejlődése és a részletesebb statisztikája mögött levő bugokat kijavították. A Call of Duty: Vanguard füstgránátja másképp működik: teljesen elrejtőzködünk a távol levő ellenfelektől, de a közelebb tartózkodóak látni tudnak minket. A mount beállításokat érdemes használni az ADS-hez (célzókás célzáshoz) az ADS+közel harc helyett. Így gyorsabban lehetünk pontosabbak, miközben nem veszélyeztetjük magunkat. Ezt a látatlan lövöldözéssel kombinálva érdemes használni jó eredményekért.
A kémrepülők overhead megjelenése el lett távolítva, de lassabban mozognak és könnyebben eltalálhatóak lettek, a másik oldalon állóké pedig rövidebb ideig tart. Ezek mellett a field upgrade-ek életerejét is csökkentették, a Death Machne és a War Machine költségeit felcserélték, a Glide bombát könnyebb kezelni, a Radar Jammer és a Field Mic field upgrade-ek maximum időt kaptak, illetve nicsenek Dognadók (a támadó kutyák grafikai glitchelését megakadályozták). A Low Profile perk törölve lett, helyét a Ninja vette át, és a Dead Silence megkapta a szellem hatást is a csendes mozgás mellett, így a perk loadoutokban nagyobb rugalmasság van. További részletek a kérdezz-felelekben…
A Call of Duty: Vanguard november 5-én jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Battle.net), PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: PSL