Strauss Zelnick vezérigazgató a legutóbbi részvényesi találkozón beszélt az új VR-fejlesztésről.
A VR, vagyis a virtuális valóság egy olyan technológia, amely már néhány éve velünk van, de a benne rejlő potenciál a videojáték-rajongók körében még nem terjedt el kellőképpen . Voltak megfizethető lehetőségeink, mint például az Oculus Quest vagy a PlayStation VR, de akár a hardver ára, akár a rendelkezésre álló lehetőségek miatt még hosszú út áll előttünk e tekintetben.
A virtuális valóságos videojátékok első szakasza és néhány több mint kíváncsi megjelenés azonban arra ösztönözte azokat, akik eleinte szkeptikusak voltak, hogy jobban szemügyre vegyék a technológiát. Ilyen például a Take-Two, amely a kezdeti évek kételyei után megerősítette, hogy a VR-ba való nagyobb befektetéssel tervezi a feje búbját.
Strauss Zelnick, a cég vezérigazgatója ezt a legutóbbi, részvényesekkel tartott találkozón tette egyértelművé. „Mindig azt mondtuk, hogy ott akarunk lenni, ahol a fogyasztó van,” – magyarázta. „Amikor a virtuális valóság mint potenciállal rendelkező technológia megjelent, kétségeim voltak azzal kapcsolatban, hogy széleskörű fogyasztói alkalmazássá válik-e.”
„Én is izgalmasnak tartottam, és azt mondtam, hogy részt veszünk benne” folytatja. „A Rockstar már elhozta az LA Noire-t a VR-re. Az NBA 2K is jön a VR-re. Szóval biztos vagyok benne, hogy a jövőben több virtuális valóságos címünk is lesz.” Zelnick itt konkrétan az LA Noire: The VR Case Files és az NBA 2KVR Experience-re utal.
Virtuális valóság ide vagy oda, a cégnél elégedettek lehetnek a pénzügyi eredményeikkel. A GTA 5 továbbra is megállíthatatlan, a Take-Two pedig a franchise-ok fő online módozataira, mint metaversusokra támaszkodik, amelyek betöltik azt a funkciót, hogy azokká a lenyűgöző digitális forgatókönyvekké váljanak, amelyek a fizikait a digitálisba szállítják, anélkül, hogy új lépéseket kellene tenniük ebbe az irányba.
Forrás: 3djuegos