A ZRT Face Trainer egy olyan program, amely képes valós időben arckifejezéseket generálni az Unreal Engine 5-ben
Grafika. Az egyik leglényegesebb elem a videojáték-fogyasztók számára. Végtelen viták és egyedi pillanatok főszereplői. És nem csak a textúrák vagy a definíció miatt, hanem a világítás jó használatának fontossága miatt, ray tracingel vagy anélkül, vagy más befolyásoló döntések miatt, mint például maga a művészeti irány.
De ha valami mindennél meglepőbb, akkor az az, amikor a grafikus motorok veszélyesen közel kerülnek a fotórealizmushoz, és úgy tűnik, hogy ez történik az Unreal Engine 5 esetében. Az Epic motorja viszonylag új, és a vállalatok még mindig vizsgálják, hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőle. Néhány cím már belevágott, de a Ziva Dynamic nevű cég egy lépéssel tovább akar menni.
Bejelentette a ZRT Face Trainer béta verziójának kiadását, amely egy olyan program, amely valóban elképesztő valós idejű arckifejezések generálására képes. A hír alján található videóban a szoftver technikai bemutatóját láthatjuk Unreal Engine 5-ben, igen magas részletességgel és fotórealizmussal.
Ziva megjegyezte, hogy a program használható más grafikus motorokkal is, így az Epic motorjának használata nem elengedhetetlen a technológia teszteléséhez. A demóvideót 4K felbontásban és másodpercenként 60 képkocka sebességgel rögzítették, a ZRT Face Trainer pedig egy több mint 15 TB 4D szkennelési adatot tartalmazó könyvtáron, valamint több mint 72 000 arcformán alapul.
Forrás: as