A Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas hármas felújított kiadásában eldugott a Grove Street Games egy VR-módot…
A Rockstar és a Take-Two egyetlen betűvel sem említette, hogy a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition VR-támogatással is rendelkezne. Nem is csoda, ugyanis a játék kódjában befejezetlen állapotban találta meg Ben Turpin, aki a Twitteren osztotta meg, amit talált. Van egy debug Unreal Engine 4-es parancs, amivel a virtuális valóságba lehet átültetni a három PlayStation 2-es GTA-t, de befejezetlennek látszik (ez érthető is).
Szerinte az menő lett volna, ha ezt belső nézetes opcióként építette volna be a mobilos GTA-kért felelős Grove Street Games a trilógiába, viszont ennek ellenére is jól játszhatónak tekinti ezt a stílust, igaz, a lövöldözés és az ütlegelés esetében még kellene egy kisebb finomhangolás, de Turpin úgy látja, hogy egészen korrekt megoldás lehetne a belső nézetes játékstílus a képlopásokhoz. Szóval közlekedni jó, másra pedig nem nagyon. Kiindulópontként talán megteszi…
A Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition már túl is van az első, 1.02-es patchén, ami bár sok bugfixet hozott magával, teljesítmény tekintetében semmilyen változást nem eredményezett. Például a lokalizációba belenyúltak, a hiányzó vagy rosszul implementált collisiont javították, a térképeken ott hagyott üres lyukakat betömték, a helytelen vagy rosszul elhelyezett textúrákat kijavították, a kamera több objektumon már nem jön át, a feliratok megfelelőek, a segítséggel kapcsolatos szöveget is kipofozták, a rosszul elhelyezett objektumokat is átnézték, a jelenetekben érzékelhető karaktermodelles hibákat is módosították, illetve a szinkron hiányos, elhalasztott, vagy ismétlődéssel kapcsolatos hibái is javítva lettek.
Ettől függetlenül ki merjük mondani, hogy a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition az idei év egyik legbotrányosabb megjelenése volt, bizonyítva, hogy a Rockstar és a Take-Two finoman szólva elszállt magától…
Forrás: WCCFTech
There is a debug Unreal command for GTA VR but it looks a little bit unfinished. Maybe it would be cool if they implemented this as a first-person option? It plays pretty well. Gunfights and punching will need tweaking, would be super cool for screenshots! pic.twitter.com/pxq5ivwGOA
— Ben Turpin (@videotech_) November 20, 2021