A Techland játéka, a Dying Light 2: Stay Human pénteken (február negyedikén) megjelent (igaz, nem minden platformra!), de nézzük meg, hogy milyen állapotban volt két évvel ezelőtt.
A lengyel stúdió elvileg több mint öt évet dolgozott a Dying Light folytatásán. Az első rész még 2015-ben jött ki, és a Techland azzal magyarázta a folytatás Denuvózását PC-n, mert nagy kalózkodás volt. (Ez a The Witcher-trilógiára is érvényes a CD Projekt RED esetében, mégis olyan sikeres lett, hogy a harmadik rész a Nintendo Switchre már megjelent, PlayStation 5-re és Xbox Seriesre pedig még hegeszti a Saber Interactive.) A felesleges másolásvédelem következtében például a GeForce Nowon sem lehet olyan sokat játszani, mielőtt a termékhez elveszítenénk pár órára a hozzáférésünket, de ez már mellékes…
Nos, az Imguron felbukkant három, egyenként maximum huszonhét másodperces videó, ami a Dying Light 2: Stay Human (sőt, akkor még nem is volt alcíme a Techland játékának…!) 2020-as, alfa verziójából készült. Korábban a lengyel cég abban az évben akarta volna kiadni a zombiparkourködést, de ugye a pandémia következtében az ő terveik is úgy hullottak össze mint a kártyavár egy lágy szellő során…
Az első videóban azt láthatjuk, ahogy a videót rögzítő játékos egy ház tetejéről szökken el, mielőtt néhány skillt alkalmazna (már akkor is megvolt ez a játékban). A másodikban a város kellő közepén merül el egy kiadósabb víztömegben, a harmadikban pedig azt láthatjuk, ahogy hősünk igyekszik megfelelően landolni egy ugrás után. Érdekes azért látni, hogy két év alatt mennyit is változott a Dying Light folytatása, mert azért a Techland nem csak ült a fenekén 2020 és 2022 között.
A Nintendo Switch verzióra viszont még várni kell, és nem is tudjuk, hogy pontosan mennyit: a felhőből futó változat ugyanis maximum fél évvel a február 4-ei rajt után fog felbukkanni a nagy N platformján, és a Techland még nem konkretizálta a rajt időpontját.
Forrás: VGC