A Sam & Max: This Time It’s Virtual PC-n és Oculus/Meta Questen már elérhető, de nemsokára a PlayStation VR-ra is átülteti a HappyGiant.
A játék július nyolcadikán rajtolt el a Quest Store-on, majd szeptember tizedikén a Steamen is felbukkant a VR-headsetet (pl. HTC Vive, Oculus/Meta Rift, vagy Valve Index) igénylő Sam & Max: This Time It’s Virtual, ami néhány napon belül a PlayStation VR-ra is meg fog jelenni. Lemezes kiadásról nincs tudomásunk, így a PlayStation Store-on kell keresni; a kiadó a Big Sugar mindegyik platformon.
A kiadó szerint Sam egy kalapos kutya, míg Max egy meztelen, nyúlszerű, hipermozgó lény. Ők együtt egy intergalaktikusan ismert ügynökséget, a Freelance Police-ot (Szabadúszó Rendőrségként lehet fordítani) vezetik, és bizony a LucasArts jóvoltából már a kilencvenes évek elején láthattuk Steve Purcell két karakterét videojátékokban (az első a ’93-as Sam & Max: Hit the Road volt). Ezúttal segítségre lesz szükségük, így a megmagyarázhatatlan varázslatként meghatározott virtuális valóság segítségével a játékos beléphet a szokatlan világba, hogy szörnyeket henteljen, akadálypályákon fusson, és hogy megmentse a világot.
Sam és Max nem lenne az igazi, ha nem szólnának be egymásnak minden lehetséges alkalommal. Ez, továbbá a rájuk jellemző őrültség nem is marad ki a játékból, amiben az akadémia edzőpályáin kell néhány (?) feladaton átküzdenünk magunkat. Persze utána lesznek titkok Aquabear kapitány rohadó vidámparkja mögött, alatt, illetve benne is. A gonosz tudósoknak és a démoni behatolóknak pedig jár a desszert.
A játék fejlesztői között megtalálhatjuk Purcell mellett Peter Chan-t (koncepciós művész a LucasArtstól), Mike Stemmle-t (író, tervező), Mike Levine-t (kreatív rendező), illetve Julian Kwasneskit és Jared Emerson-Johnson-t a Bay Area Soundból (ők a Telltale-sorozatokon dolgoztak). David Nowlin és Dave Boat pedig visszatért, hogy Samet és Maxet megszólaltassa.
A Sam & Max: This Time It’s Virtual! február 23-án rajtol el a PlayStation VR-on is.
Forrás: Gematsu