A Double Eleven bejelentette, hogy a Bethesda Game Studios játékának tartalmi frissítésében közre fog működni.
A Fallout 76 2018 őszén jelent meg, és finoman szólva is hatalmas botrány volt körülötte. Minősíthetetlen állapot, mikrotranzakciók, a gyűjtői kiadás sisakja és zsákjának minősége, aztán a Fallout 1st előfizetéses rendszer, de még sorolhatnánk bőven, ami kapcsán beszámoltunk Todd Howard nagy zakójáról. (Talán a játék kudarca is szerepet játszott abban, hogy a Microsoft be tudta kebelezni a Bethesda anyacégét, a ZeniMax Mediát, és a tranzakció már rég le is zárult; ez az Activision Blizzard-ügyletről még nem mondható el.)
A Bethesda Game Studios viszont mostanában mással foglalkozik. Ugye november 11-én jön tőlük Xbox Seriesre és PC-re a Starfield, utána pedig a The Elder Scrolls VI-nak lát neki Todd Howard. Így a Fallout 76-ra nem sok idejük és erőforrásuk van. Itt lép be a képbe a Double Eleven, egy kisegítő stúdió, ami a Minecraft Dungeons társfejlesztője volt, továbbá a Rustot ők hozták el konzolokra. Egy blogposztban közölték, hogy a Fallout 76-tal is ők foglalkoznak.
A stúdió a legnagyobb fejlesztőkkel és kiadókkal dolgozott már szerte a világon, és már nyilvánosan is bejelenthetik, hogy elkezdtek új kihívásokon a Bethesda Game Studiossal dolgozni a Fallout 76 játékosainak. A Double Eleven és a Bethesda stúdiója között 2020 végén kezdődött a párbeszéd, és azóta együtt dolgoztak, hogy sok új, izgalmasnak nevezett tartalom érkezzen a szenvedélyesnek hívott közösségnek az idei év során.
A Double Elevennek viszont bővítenie kell munkaerején, így nem csoda, hogy az Egyesült Királyságban, továbbá Malajziában is rengeteg állásajánlatuk nyílt, amiket a weboldaukon tekinthetünk át. A Fallout 76-ból amúgy nem készült natív PlayStation 5-ös és Xbox Serieses verzió (miközben az Apex Legendsből igen, erről ma már írtunk), és nem lenne meglepő, ha ezek után jönne egy olyan bejelentés, hogy ezt a lemaradást is pótolni fogja a csak online játszható Fallout…
Forrás: WCCFTech