A Nintendo hetente több ezer hibás Joy-Cont kapott; az olyan problémák, mint a driftelés, túlterheltek egy javítóüzemet az Egyesült Államokban.
A Nintendo már régóta kínozza a driftelő Joy-Con – ez az a hiba, ami miatt az analógok nem reagálnak megfelelően a mozgásra, a karakterünk pedig a játékban mozog anélkül, hogy bármit is megérintenénk. Ez kétségtelenül komoly buktató egy olyan konzol számára, amely már most is a cég legsikeresebb termékei közé tartozik.
A Joy-Con hiányosságai miatt a kiotói székhelyű vállalat hivatalosan is bocsánatot kért, valamint számos perrel is zaklatják.
A javítóműhelyeken belül azonban úgy tűnik, hogy a helyzet sokkal kaotikusabb volt, mint ahogyan azt az egyik külsős javítócég egykori üzemvezetője a Kotakunak adott interjújában leírta.
Bár a Nintendo irányította a folyamatot, a javításokat az United Radio végezte. A cég egykori üzemi vezetője a hibás kontrollerek „nagyon stresszes” mennyiségéről számolt be: „Könnyen előfordulhatott, hogy hetente több ezer Joy-Con érkezett be” – mondta, ami arra késztette a United Radio-t, hogy egy teljesen új, kizárólag a Joy-Con javításoknak szentelt munkaterületet hozzon létre.
A Joy-Con-javító cégnek külön helyiséget kellett szentelnie a Joy-Con-javításnak.
Ahogy a Kotaku forrása kifejtette, a nagy telítettség miatt sok meghibásodás történt a folyamat során. A beszámolók szerint 2017 és 2018 között az ügyfelek csere Joy-Conokat kaptak, de a szabályzat megváltozott, és a műhely munkatársai minden beérkező egységet megjavítottak. A jelentés arra is rámutat, hogy az egységek 90 százalékát négy napon belül meg kellett javítani, amit – mint a korábbi felügyelő kifejtette – „nehéz volt betartani”. A Kotaku a jelentésében rámutat a csapaton belüli vezetői tapasztalat hiányával kapcsolatos problémákra, amit az Aerotek ideiglenes alkalmazottainak magas fluktuációjának tulajdonítanak.
Forrás: Kotaku