Végre! A PS5 megkapja azt a funkciót, amire már régóta várunk…

TECH HÍREK – Sok felhasználó szinte a megjelenés óta sürgette, hogy a PlayStation támogassa a VRR technológiát a PS5 esetében.

 

 

A PlayStation PS5 megjelenése óta van egy funkció, amit a felhasználók egyre hevesebben sürgetnek: a VRR technológia támogatása. A Sony már korán megígérte, hogy ez egy frissítésen keresztül érkezik, és ezen a héten a japán vállalat végre beváltja a szavát.

„Izgatottan jelentjük be, hogy a változó képfrissítési frekvencia (VRR) támogatása ezen a héten világszerte elkezdődik a PS5 játékosok számára” – erősítette meg Hideaki Nishino, a PlayStation platformmenedzsmentért és tervezésért felelős alelnöke, aki megerősítette, hogy az első játékok, köztük számos PlayStation-exkluzív játék is használni fogja a funkciót.

 

 

 

 

Íme a jelenlegi lista:

  • Astro’s Playroom
  • Call of Duty: Vanguard
  • Call of Duty: Black Ops Cold War
  • Destiny 2
  • Devil May Cry 5 Special Edition
  • DiRT 5
  • Godfall
  • Marvel’s Spider-Man Remastered
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  • Ratchet & Clank: A Dimension Apart
  • Resident Evil Village
  • Tiny Tina’s Wonderlands
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  • Tribes of Midgard

 

Ezekhez a címekhez egy patch letöltése szükséges, hogy kihasználhassuk ezt a csak bizonyos monitorokon és tévékészülékeken elérhető technológiát. „További lehetőségként a VRR-t olyan PS5-ös játékokra is alkalmazhatod, amelyek nem kompatibilisek. Ez a funkció javíthatja egyes játékok videóminőségét. Ha váratlan vizuális hatások jelentkeznek, ezt az opciót bármikor kikapcsolhatod.”

A VRR beépítése a játékélmény gördülékenyebbé tételét ígéri

Mint Nishino elmagyarázza, a változó frissítési frekvencia (VRR) dinamikusan szinkronizálja a képernyő frissítési frekvenciáját a PS5 konzol grafikus kimenetével, lehetővé téve a videojátékok vizuális teljesítményének optimalizálását az olyan vizuális artefaktumok minimalizálásával vagy kiküszöbölésével, mint a képkocka kihagyás és a szakadás. „Számos PS5-ös cím játékélménye simább, mivel a forgatókönyvek egyenletesebben renderelődnek, a grafika élesebb, a bemeneti késleltetés pedig csökken” – részletezte a PlayStation vezetője.

Forrás: Playstation.Blog

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu