Az előző héten fejezte be a munkát a Bethesda Game Studiosnál (BGS), így az illető hitelességét nehéz lenne megkérdőjelezni…
A ResetEra fórumon Hevy008 névvel van fenn az illető, akiről megerősítették, hogy karakterművészként dolgozott a BGS-nél. Azt állítja, hogy a BGS Dallasban található stúdiója Todd Howard szenvedélyprojektjén, a Spyteamen dolgozott, mielőtt a teljes csapatot átállították a Starfieldre. Sokan elkezdték őt megkérdőjelezni, mire Hevy008 egy kiadósabb posztot írt: például azt, hogy bár a Horizon Forbidden West látványához nem fog felnőni a játék, a megvilágítás egészen jó, igaz, neki az engine nem nagyon jött be. Mindezt fejlesztői szemszögből írja.
Szerinte jó és biztonságos hely volt ott dolgozni, de az engine-t „egy darab ürüléknek” nevezte. Howardot karizmatikusnak tekinti, és a Starfieldet jó látványúnak gondolja. Az év eleje óta csütörtökönként tesztelik a játékot, amiben egyre több dolog válik működőképessé. A lövöldözés szerinte jónak érződik, de a repüléssel még lehetnek bajok (nem tekintette szórakoztatónak). A megvilágítás fejlődik, de a Guerrilla Games játékától le van maradva.
Úgy látja, hogy most a BGS igyekszik időben kiadni a játékot. Tartalmilag csak azt vágják ki, amit ki kell, és talán túl sok tartalommal rendelkezik a Starfield. Nem az a probléma, hanem a szórakoztatás fellelése, illetve a bugfixálás van most a stúdióban terítéken. A béta a posztoló szerint valamikor a nyáron érkezik, és akkor lesz tiszta a kép azzal kapcsolatban, hogy tudják-e tartani a kitűzött megjelenési dátumot. A Bloombergnek író Jason Schreier megerősítette, hogy Hevy008 a BGS-nél dolgozott, de a kommentekhez nem szólt hozzá. A Starfield november 11-én jön Xbox Seriesre és PC-re, de a Game Passon is ott lesz az első naptól kezdve. Ha már itt vagyunk, megemlíthetjük, hogy az Xbox & Bethesda június 12-én, magyar idő szerint este hét órakor tartja meg az E3-pótló konferenciáját (hiszen idén sem lesz E3). Ezt YouTube-on és Twitch-en is nyomon lehet majd követni.