A hamarosan megjelenő The Quarry című horrorjáték rendezője beszélt egy átlagos végigjátszás hosszáról, valamint az új „Death Rewind” mechanikáról.
A Supermassive Games nemrég jelentette be, hogy a kiadóval, a 2K Games-szel együttműködve fogja elkészíteni a The Quarry-t. A játékot úgy jellemezték, mint a hírhedt Until Dawn szellemi utódját, amely látványos sikert aratott, amikor 2015-ben megjelent a Sony és a PS4 konzol exkluzívjaként. Az Until Dawnhoz és a Supermassive Games számos más projektjéhez hasonlóan a The Quarry is egy filmes horror-kalandjáték, amelyet a tinislasherek és más horror műfajok inspiráltak.
Mivel a játék körülbelül egy hónap múlva jelenik meg, Will Byles rendező interjút adott a SegmentNextnek, hogy megvitasson néhány szempontot, amire a játékosok számíthatnak a közelgő kalandban.
Az egyik első kérdés az volt, hogyan kezelik a történetet, tekintve, hogy a The Quarry többféle befejezést kínál a meghozott döntésektől függően.
Byles megjegyezte, hogy az egyik legnagyobb kihívás, amibe az írás során belefutott, az volt, hogy nyomon kövesse, hol van mind a kilenc főszereplő a játékban, valamint a lehetséges döntéseket, amelyek hatással lehetnek a narratívára. Arról is gondoskodnia kellett, hogy a The Quarry története akkor is folytatódjon, ha az egyik karakter meghalt.
Byles-t egy új mechanikáról is kérdezték, amely a The Quarry játékmenetébe kerül, ez pedig a „Death Rewind” rendszer. Byles ezt úgy írja le, mint egy újrakezdési mechanikát, amely három „életet” ad a játékosnak, amelyek segítségével elkerülheti egy adott karakter halálát. Ha a játékos felhasználja az egyik ilyen életet, akkor visszamegy abba a pillanatba, amikor a karakter halálát eredményező kritikus döntés előtt állt, és így valami mást választhat.
Megjegyzi, hogy ez a rendszer csak akkor lesz elérhető, ha a játékos egyszer befejezi a játék történetét, vagy ha megvásárolta a The Quarry Deluxe Editiont.
Az egyik utolsó kérdés, amit feltettek, a The Quarry hosszára vonatkozott, különösen arra, hogy várhatóan mennyi ideig fog tartani egy végigjátszás. Byles megjegyzi, hogy a végigjátszás hossza végső soron a játékostól függ, de a történet befejezése körülbelül tíz órát vehet igénybe. Ugyanakkor hozzátette, a játékot úgy tervezték, hogy nagyon jól újrajátszható legyen, mivel egyes játékosok kíváncsiak lehetnek az alternatív útvonalakra és a rendelkezésre álló választási lehetőségekre, így a rajongóknak sok felfedezni valójuk lesz, miután először látták a történetet.
A The Quarry június 10-én jelenik meg PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.
Forrás: SegmentNext