MOZI HÍREK – A Bungie veteránja, Marcus Lehto elmondta, hogy nem utálja a sorozatot, csak nagyon más, mint az általa ismert és szeretett Halo.
Úgy tűnik, Marcus Lehto, a korábbi Halo art director nincs igazán elragadtatva a Paramount+-on futó sorozattól. Lehto a Bungie-nál dolgozott már a kezdeti időkben is: a Myth: The Fallen Lords grafikai és művészeti munkáiért felelt, mielőtt a Halo: Combat Evolved művészeti igazgatója lett, és ezt a szerepet a 2. és 3. rész alatt is betöltötte. Ezután a Halo: Reach kreatív igazgatója volt – ez volt az utolsó játék, amelyet a Bungie-nál fejlesztett, mielőtt 2012-ben elhagyta a stúdiót.
Ilyen háttérrel nem meglepő, hogy az ember kíváncsi, mi is a véleménye a Halo TV-sorozatról, amit a Twitteren osztott meg a nagyközönséggel.
„Még nézem a sorozatot. Nagyon vegyesek az érzéseim és a véleményem!” – írta a múlt hétvégén, amikor egy követője először kérdezte róla.
Ez a vélemény azonban pár nappal később megkeményedni látszott. „Nem vagyok benne biztos, hogy most honnan jön az ihlet a sorozathoz” – tweetelte egy követőivel folytatott beszélgetés során. „Nem az a Halo, amit én készítettem.” Egy másik rajongónak válaszolva gyorsan pontosította a dolgot: „A Halo, amit segítettem elkészíteni.”
Ez elég keményen hangzik, de Lehto később megjegyezte, hogy nem kritikára célzott, csak változásra. „A tisztánlátás kedvéért, soha nem mondtam, hogy nem tetszik” – tweetelte később. „Csak annyira más, mint az a Halo, aminek a készítésében segítettem – olyan, mint egy másik univerzum.”
„Valójában tetszik néhány csatajelenet. Király akció és néhány nagyszerű VFX. Különösen a plazmatámadás effektje az ep1-ben telitalálat.”
Nem túl nehéz megérteni Lehto nézőpontját. Ő az egyik eredeti vezető figura, aki az eredeti játék megalkotásáért felelős, így bizonyára mély szálak fűzik a játékhoz, ugyanakkor jóval több mint egy évtizede távol van a sorozattól – a Reach 2010-ben jelent meg. A dolgok azóta sokat változtak, és Lehto (vagy igazából bárki más) joggal mondhatja, hogy ez király, de nem az én játékom.
Amikor éppen nem tévésorozatokról beszél a Twitteren, Lehto az Electronic Arts új stúdióját vezeti, ahol a Battlefield-sorozaton dolgozik.
Forrás: Twitter
Yeah, I’m not sure where the inspiration for the show comes from now. Not the Halo I made.
— Marcus Lehto 🇺🇦 (@game_fabricator) May 16, 2022