Nocsak! A CD Projekt RED szembe megy a trendekkel a következő játékukkal!
A lengyel CD Projekt RED az akció-RPG-ivel (The Witcher-trilógia) már bebizonyította, hogy Kelet-Európában is vannak belevaló és tehetséges fejlesztők. (Hazai példaként mondjuk felhozhatjuk a NeoCore-t.) A Cyberpunk 2077 is megmarad ebben a műfajban, de ezúttal belső nézetes kalandozásra számíthatunk. A változások itt nem állnak meg, ha hihetünk Philipp Webernek, a játék küldetéstervezőjének.
Weber a német GameStarnak adott interjújában elárulta, hogy a játékosokat nem fogják arra kényszeríteni, hogy sikeresen teljesítsék a küldetéseiket – anélkül is valamelyest sikeresek lehetnek a Cyberpunk 2077-ben. Arra utalt, hogy csak akkor láthatunk Game Over képernyőt, ha meghalunk – amúgy a játék menni fog tovább, mindegy, hogy mennyire gyengén hoztuk össze azt, amit az adott küldetés elvárt volna tőlünk. Tehát például nem fog az bekövetkezni, hogy egy lopakodó küldetés azonnal véget ér akkor, amikor felfedeznek minket. Ez kellemes meglepetés.
Úgyhogy ez igencsak komoly fordulat – maximum tényleg akkor láthatunk Game Over-t, ha a V névre hallgató főszereplőnk (mostanában láttunk már egy másik V-t is a Devil May Cry 5-ben…) alulról szagolja az ibolyát.
A Cyberpunk 2077 (ami nagyon is készül már az idei E3-ra, ahol nagy show-t fog keríteni neki a CD Projekt RED) elvileg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re készül, és esélyes, hogy a megjelenési dátummal még nem rendelkező cím cross-gen lehet, így a next-gen PlayStationre és Xboxra is kijöhet…
Forrás: WCCFTech