A Respawn Entertainment beismerte, hogy az angol „wipe” névre hallgató jelenetek közti váltás effektjét, amit magyarul kb. úgy lehetne kimondani, hogy törlés az egyik jelenetről a másikra, ez nem volt számukra könnyű feladat.
Tegnap már beszámoltunk az EA Playre készített Star Wars Jedi: Fallen Order játékmenetéről, amit itt meg is lehet tekinteni, úgyhogy az azóta kitudódott új részletekre koncentrálnánk a Respawn játékával kapcsolatban. Például a wipe effektre (angolul jobban hangzik, nem?), amit a játékban is látni fogunk, ami el is várható: elvégre a DICE is megcsinálta 2015-ben és 2017-ben a két Star Wars: Battlefrontban is.
„A wipe olyan könnyű a filmekben – nos, nem tudom igazán, hogy könnyű-e, de a filmben csak veszel két képet, és áttörölsz az egyikről a másikra… -, de a játékokban egyszerre ki kell renderelned mind a két dolgot (jelenetet, helyszínt stb.). Két különböző kamera kell a játékban két eltérő helyszínen, hogy ez az effekt megvalósuljon! Ez igazándiból egy érdekes technikai kihívás volt.
Biztos vagyok benne, hogy amikor Jiesang Songnak (programozó, technikai rendező) elmondtam, hogy ezt meg fogjuk csinálni, ő biztosan azt gondolta, hogy ez egy borzalmas ötlet, de úgy voltunk vele, hogy egyszerűen kell a Star Wars wipe effekt, szükség volt rá,” mondta a PCGamernek Brandon Kelch, a játék vezető technikai tervezője. Hozzátette, hogy „hónapokba” telt nekik megvalósítani a Frostbite engine-ben ezt, de végül összejött…
Vince Zampella, a Respawn főnöke pedig megerősítette, hogy a Star Wars Jedi: Fallen Orderből Cal Kestis és barátai, ellenségei „mind élni fognak más helyeken”, azaz a Star Wars kánon, hivatalosan elfogadott karakterei közé tartoznak, sőt, a játékban fel fognak bukkanni a filmben látott karakterek is, így például a Zsivány Egyesből Saw Gerrera (akit Forest Whitaker alakít), vagy mondjuk az egyik KX droid is az utunkba kerülhet az egyjátékos történet során.
A Star Wars Jedi: Fallen Order november tizenötödikén érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.