A Mátrixban, vagy a John Wick filmekben is felbukkanó Keanu Reeves az E3-on nagyot alakított, amikor megerősítésre került, hogy a Cyberpunk 2077-ben szerepelni fog.
A BBC egy videóinterjút készített Reevesszel, aki ezeket nyilatkozta: „Nem hiszem, hogy a játékvilágnak „megerősítésre” lenne szüksége a filmipar oldaláról. Inkább éppen az ellenkezőjéről van szó. A játékoknak igen erős befolyása van Hollywoodra – csakúgy, mint a Marvel-univerzum esetében, nem igaz? De talán ez így van már az idők kezdete óta így van: úgy gondolom, hogy a filmes és játékipar kéz a kézben járnak. Emlékszem, amikor Marlon Brando szerepelt a Supermanben, és azt mondta, hogy „oké, most bedigitalizálhatnak engem, a kinézetem, aztán még egyszer alakítom a szerepet, majd onnantól nem kell ott lennem”. A képes, videós- és színészi teljesítmény ötvözetét az utóbbi időben sokszor láthatjuk Hollywoodban, ahogy egyre korosodnak a színészek. A színészi előadás rugalmassága, az idő, a kinézeted és személyed mind egyre bonyolultabb egyveleggé válnak.”
Reeves ezután a Cyberpunk 2077-es karakteréről, Johnny Silverhandről beszélt: „Egyfajta segítő vagyok. Valamit tenned kell a játék során, de Johnny is valamiben mesterkedik. Szóval itt a nagy kérdés… hogy akkor most barátod vagyok, vagy sem? Ellenfél volnék? Tényleg segítek neked? Vagy mégsem? Az utamban vagy-e? Azt gondoltam, hogy igazán király, hogy nem csak a kinézetedet szabhatod testre az öltözékkel vagy a nemeddel, hanem a karakterednek többféle irányzékot is adhatsz, amit ráadásul ki is fejezhetsz. Hacker vagy-e? Jóval erősebb vagy intellektuálisabb akarsz lenni? Többféle módon oldhatod meg a problémákat… ezeket mind finomhangolhatod, és eltérő megoldásokkal játszhatod végig a játékot, amely hozzád idomulva változik. A te döntéseid alapján alakulnak a jelenetek, így igazán befolyásolhatod az általad járni kívánt utat.”
A Cyberpunk 2077 kiegészítői amúgy hasonlóan nagyok lesznek a The Witcher 3-ban látottakhoz képest. Erről beszélt Alvin Liu a PrimaGamesnek: „A jövőben kiegészítőkről beszélhetünk. Amellett, hogy a főtörténet befejeződik, nyílt világokat is akarunk építeni. Tudom, hogy amikor a The Witcher 3-mal játszottam, majd befejeztem mindent, még mindig tudni szerettem volna, hogy mit csinálnak a többiek. Szerintem a Cyberpunk 2077-ben hasonló lehetőségeink lesznek mint a The Witcher 3-mal.”
Hozzátette, hogy semmit sem tartanak vissza, hogy majd DLC formájában jelenjen meg: „A fő történeti szál igazán magával ragadó lesz. Láthatod majd a karaktereket és fejlődésüket. Látni fogod, ahogy konfliktusokba kerülnek és megoldják azokat. A finálé pedig kielégítő módon zárja az eseményeket. Nem tartunk vissza tartalmakat és a történetet sem, hogy monetizáljuk a jövőben, vagy darabonként értékesítsük azokat. A teljes értékű játékot fogod megkapni.”
A Cyberpunk 2077 2020 április 16-án jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.