A CD Projekt RED játékáról az E3 után is elég sok médiumon lehet olvasni.
Kezdjük azzal, hogy a Cyberpunk 2077 miként futott az E3-on. „A [valós idejű] sugárkövetés be volt kapcsolva [az E3-as demóban]. Bemutattuk a sugárkövetéses kibocsátást, az ég általi megvilágítást, és az AO-t (ambient occlusion, magyar neve hivatalosan nincs) is. Viszont láttam igencsak lenyűgöző belsős képeket a sugárkövetésről (amit egy emailben küldtek ki), szóval még biztosan dolgozunk rajta, mert jobban néztek ki mint amire a demóból emlékeztem. Főleg az éjszakai, neontükrözéses képek ütöttek. Az NVIDIÁtól páran dolgoznak nálunk, és az együttműködéssel igyekszünk fejleszteni és alkalmazni ezt a technológiát, hasonlóan a The Witcher 3-ban alkalmazott Hairworkshoz (ami szintén az Nvidia technológiája),” mondta Alvin Liu a WCCFTechnek.
Milyen beállításokon futott PC-n a Cyberpunk 2077 az E3-on? „Ultra beállításokkal futott, de még fejlesztjük a látványvilágot. A játék demója 1080p felbontáson futott, de a trailereink és a nyilvánosan közzétett assetjeink 4K felbontásúak. A kezelőfelületet is 4K-ra terveztük (végül teljesen, natív 4K lesz), de megvan a technológiánk, hogy kicseréljük az asseteket és intelligens skálázással a 1080p, a szélesvásznú felbontások, a 720p, a 1440p, stb. is kezelhetőek legyenek. Tervezhetünk külön kezelőfelületet is 1080p-re vagy más felbontásokra szükség szerint olyan kijelzőre vagy masszívabb ikonokkal rendelkező grafikával, ami amúgy másképp rosszul nézne ki,” tette hozzá Liu. Tehát Nvidia RTX videókártyát használtak a demóhoz… ja és a PC konfig, amit használtak? i7-8700K egy ASUS ROG STRIX Z370-I Gaming alaplapon, 2×16 GB DDR4 3000 CL15 memória, egy Samsung 960 Pro 512 GB SSD, és egy Titan RTX VGA…
A Redditen megosztásra került egy kép, amiben az illető Pawel Saskóval, a vezető küldetéstervezővel való dialógusból látható egy részlet a Twitterről. Ez alapján megtudtuk, hogy nagy eséllyel New Game+ módot is kapni fog a Cyberpunk 2077: „…ez olyasmi, amin még mindig dolgozunk. Idővel megváltozhat, mivel a játékhoz a legjobb formulát keressük. Nagy eséllyel lehetetlen lesz mindent kimaxolni egy végigjátszás alatt, mert nem sok értelme lett volna egy újrajátszhatóságról és a lehetőségekről szóló játéknak eközben az első végigjátszásuk során mindegyik statjukat kimaxolni…” Jogos is.
Egy másik Reddit-felhasználó is posztolt egy képet a Saskoval való Twitteres beszélgetésből, ami megerősíti, hogy több románccal kapcsolatos opciónk lesz a Cyberpunk 2077-ben mint a The Witcher 3-ban: „A romantika nagyon is jelen van a Cyberpunkban, és a játékosok képesek lesznek értelmes kapcsolatokat létesíteni más karakterekkel, de az egyéjszakás együttlétekre is lehetőség lesz. Mivel már nem vagyunk egy meghatározottt karakterhez kötöttek, mint a The Witcherben, a játékban több romantikával kapcsolatos lehetőség lesz, nem pedig csak heteroszexuális.”
A morálrendszerről pedig Mateusz Tomaszkiewicz ezt nyilatkozta a GamingBoltnak: „Papíron nincs morálrendszerünk. Hogy végigjátszhasd [a Cyberpunk 2077-et], nagyon jónak kell lenned a lopakodásban. Olyan [fejlesztési] pontokra költs, ami lehetővé teszi a lopakodásod feljavítását. Olyan fegyvereket használj, amivel hatástalaníthatod az ellenfeleidet anélkül, hogy megölnéd őket. Hozd meg azokat a morális döntéseket, amikkel lehetőséged lesz a játékban elkerülni a gyilkolásokat.”
A Cyberpunk 2077 április 16-án érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech, VG247, PCGamer, PCGamer