A cross-gen Halo Infinite esetében a 343 Industries nem követi el azt a hibát, hogy a régi konzolra készülő verziót elhanyagolja, miközben az új változatra koncentrál.
A Microsoft konzoljain láthattunk már példát arra, hogy két generációra is kijött egy játék, és a régebbi konzolra megjelent port nem volt gyenge (sőt, igencsak elismerésre méltő lett) – erre kitűnő példa a Respawn Entertainment Titanfalljának Xbox 360-as kiadása. (Itt a PlayStationön remekelő Bluepoint Gamesnek jár a taps – ők feleltek a portért!) Ezt nem akarja a redmondi cég megszakítani a Halo Infinite-tel sem.
„Természetesen a speciális városlakó a[z Xbox] Project Scarlett lesz, és annak a hardveres csapatával együttműködtünk, hogy biztosan lenyűgözően bukkanjon rajta fel a Halo Infinite, és hogy szépen is nézzen ki rajta… de elérhető lesz az Xbox Onera is, és ott is elképesztően fog festeni. Továbbá [a franchise történetében] első alkalommal kapásból PC-n is fel fog bukkanni, ami számunkra szintén izgalmas. Ez megváltoztatta, hogy miként fejlesztünk és miként gondolkodunk a dolgokról, de mindig a lehető legjobb hardvert célozzuk meg. Ezúttal rajtad áll, hogy az Xbox Project Scarletten vagy PC-n játszol-e; ez az akkori PC-den fog valamelyest múlni. De az Xbox One nem lesz másodosztályú városlakó. Úgy építjük fel, hogy a Halo Infinite fantasztikuson nézzen ki és működjön az Xbox Oneon is – minden további dolog plusz-plusz-plusz, de van pár aduász a tarsolyunkban, amikről még gondolkodunk,” mondta egy YouTube-os interjúban Frank O’Connor, a Halo franchise rendezője.
Tehát nem lesz az, hogy az Xbox Project Scarlett és PC verzió fantasztikus lesz, miközben az Xbox One port le lesz ejtve. És ez egy, a konzol számára fő exkluzív franchise esetében igencsak kiemelendő tényező – igyekeznek, hogy a régi konzol(ok)ra készülő Halo Infinite (ami amúgy 2020 végén fog Xbox Project Scarlettre nyitócímként, továbbá Windows 10-re és Xbox Onera megjelenni) is kellőképp törődést kapjon.
Forrás: WCCFTech