Több játékmenetbeli forgatókönyv és egy nagyobb univerzum vár ránk az Xbox Game Studios vezetője szerint a Halo Infinite-ben.
„Úgy gondolom, hogy az első tényleg király dolog az a játékkal kapcsolatban, ahogy ki fogja terjeszteni a világot, nem? Nem mennék olyan messzire, hogy azt mondjam róla, hogy sandbox, mert ha felhozod ezt a fogalmat, akkor az emberek valamelyest túlterhelik ezt a fogalmat sok más dologgal, de az, amit a csapat csinál, az egy nagyobb univerzum építése, illetve egy nagyobb játékmenetbeli forgatókönyvkészlet – a több felfedezhető dolog remek. A második dolog az, ahogy a Slipspace engine-t felfrissítik arra a szintre, ahol mi tartunk például grafikailag, és vannak tervezésileg is menő dolgok – nagyon jó volt látni őket [a 343 Industriest, a Halo Infinite fejlesztőit – a szerk.] visszatérni a korább Halo játékok formai és tervezési „nyelvéhez”. A Halo 5[: Guardians] esetében egy kicsit forgalmas volt tervezésileg az a játék. A Halo Infinite jóval modernebbnek és tisztábbnak érződik ezzel szemben, de úgy gondolom ennek ellenére is, hogy a Halo gyökereire erősebb utalások is vannak eközben, és nagyon király az ilyet látni. Röviden: a Halo Infinite látványa impresszív és kiterjedtebb,” mondta a GameInformer podcastjén Matt Booty, az Xbox Game Studios főnöke, aki mintha direkt el akarta kerülni a nyílt világ, illetve a sandbox kifejezéseket, ugyanis nagy eséllyel a Halo Infinite nem fog egyik sem lenni, csak kicsit „tágabb” lesz, ami talán a Metro: Exodus esetében is érvényes gondolatmenetnek tekinthető, hiszen az is lényegében lineáris játék volt, csak több módon is elvégezhettük benne az előttünk álló feladatokat.
A Halo Infinite 2020 végén fog megjelenni. A 343 Industries játéka a next-gen Xbox (jelenleg csak a kódneve ismert: Xbox Project Scarlett) egyik nyitócíme lesz, de emellett Windows 10-re, illetve Xbox One-ra is meg fog jelenni. Az Xbox One port az ígéretek szerint nem lesz elhanyagolva – erről korábban beszámoltunk már.
Forrás: WCCFTech