Sir Daniel Fortesque három generációval a megjelenése után visszatér a MediEvil játékban.
A PlayStation Blogon van egy poszt, amiben összehasonlító képek láthatóak az eredeti PlayStationös és a PlayStation 4-es remake összevetésével. Ezek lent láthatóak. De a posztra visszatérve, a Sony három dolgot mondott, amit az újoncoknak és a veteránoknak tudni kell. Az első felét nem fordítjuk le (csak a kulcsszavak – dizájnjában hasonlít a Souls játékokra, egy feltámasztott, legendás lovagot irányítunk, de nem vagyunk az a hős, aminek a legenda állít minket), a másodikat pedig igen:
„1. Az eredeti játék jelentős része érintetlen maradt – az újjáépített [MediEvil] meghagyja az 1998-as eredeti élőhalott szívét (nagy hangsúlyt kapó közelharc, titkokkal teli pályák, hátborzongató humor). Ehelyett az Other Ocean – a stúdió, ami a külső nézetes akció-kaland feltámasztásával meg lett bízva a modern közönség részére – fókusza főleg kozmetikai volt. A PlayStation 4-es remake átdolgozza a horror tematikájú vizuális stílust, de megőrzi eközben a Tim Burton-szerű személyiségét. Elutasítja az eredeti pályatervezés módosítását, de nem ódzkodik a néha bekövetkező, de örömmel fogadott ékítésétől. A világ térképe új kinézetet kapott, miközben a Hősök Előcsarnoka (a hub világ, ahol Sir Dan fegyverfejlesztéseket kap Gallowmere más legendás harcosaitól) extra háttértörténettel lett bebútorozva.
- A szinkron a visszatérő hangok, klasszikus rögzítések és új hangok keveréke – nehéz az álladat csóválni, ha nincsen állad, de Jason Wilson (aki a MediEvil történetírója volt) tiszteletre méltóan elfogta a szájtalan Sir Daniel Fortesque reszelő hangját, amit szórakoztatóvá tett, nem pedig rémisztővé. Emiatt nincs nála jobb, aki képes volt előadni Dan személyiségét a PlayStation 4-es remakeben, amiben Wilson újra rögzítette az összes dialógusát. Másutt, a játék megőrzi a magas minőségű hangját a támogató karakterekkel. Például a kővízköpők nyikorogva adnak tanácsot a kíváncsiaknak, pont úgy, ahogy 1998-ban is tették. De vannak újoncok a szinkronstábban – például a játék új narrátora, Lani Minella (Soulcalibur VI, God of War, XCOM 2).
- Az eredeti soundtrack szerethetően újra lett rögzítve – Jogosan nem lett módosítva a klasszikus kotta. Ehelyett ki lett bővítve. A PlayStation 4-es remake a zenekari szintetizátor hangját lecseréli egy eredeti zenekarral: a Prágai Szimfonikus Zenekar újrarögzítette a Danny Elfman által inspirált kottát. A produkciót Bob&Bam, az eredeti soundtrack producerpárosa felügyelte,” olvasható a PS Blogon. Csak annyit fűzünk hozzá, hogy mi köze van a Souls játékokhoz a MediEvilnek? Semmi…
A MediEvil október 25-én jelenik meg mint PlayStation 4-exkluzív.
Forrás: Gematsu