A Naughty Dog cross-gen megjelenést tervezhet a The Last of Us folytatásának, a The Last of Us Part II-nek.
Az alábbi gondolatok a Redditről származnak, így komolyan vételük nem javasolt. A The Last of Us Part II a Naughty Dog eddigi legnagyobb játéka lesz, és „hihetetlen és elkábító” vizualitással fog rendelkezni, amiben a dinamikus megvilágítás és grafika is szerepet kap, mivel új engine-en fog futni, és ez a Sony következő generációján „meghatározó lesz”. Az arckifejezések és a polygonszám négyszer összetettebb (és nagyobb) lesz mint az Uncharted: Lost Legacy esetében, továbbá azt is említi a poszt, hogy a jelenet és a játékmenet közötti váltás eddig nem látott lesz, és úgy fog tűnni, hogy még mindig a jelenetben lennénk, holott már miénk az irányítás. A Naughty Dog keményen dolgozott Ellie-n, a játék világa súlyos és mély lesz, és a játékmenet, illetve a mechanikák révén elvileg érezni fogjuk a feszültséget és a túlélési kényszert, amire eddig nem volt még példa. (Ez felettébb PR-szagú.)
A Sony állítólag a The Last of Us Part II-t fogja használni arra, hogy bemutassa, hogy mire lesz képes a következő generációs fenegyereke, a PlayStation 5. Mondjuk, nem tudni, hogy azon mikor is fog a Naughty Dog játéka megjelenni, mert eddig csak annyi a hivatalos, hogy a PlayStation 4-en fog valamikor jövőre kijönni Ellie és Joel történetének folytatása. Ettől függetlenül valószínű, hogy a grafika realizmusa miatt a Sony ezt a játékot fogja húzócímként alkalmazni a PlayStation 5 bemutató rendezvénye során. (Ez februárban következhet be, ha hihetünk az általunk is taglalt pletykáknak.) Mivel a Sony több csapaton keresztül is dolgozik a PlayStation 5 marketingjén, ki tudja, hogy mit tervezhet a cég – ha a konzolba bundle formájában becsempésznék a The Last of Us Part II-t, hatalmasat húzhatnak.
Persze mindez egyáltalán nincs megerősítve, úgyhogy majd meglátjuk, hogy mi lesz ebből igaz.
Forrás: Comicbook