Maga mögött hagyta az Obsidian a „bugos múltját”

A korábban többek között a Fallout: New Vegast, vagy a South Park: The Stick of Truthot fejlesztő Obsidian dizájnrendezője beszélt a stúdió múltjáról és jelenjéről.

Az idei év során korábban azt nyilatkozta Josh Sawyer, hogy a több fejlesztési idő (mivel az Xbox Game Studios alá tartozik már az Obsidian, és nem pedig egy kiadó elvárásainak kell megfelelnie a csapatnak), illetve a jobb tervezés segít az RPG-kben jártas stúdiónak abban, hogy maguk mögött hagyják a rájuk aggatott jelzőt – az Obsidian buggy játékokat ad ki. „A Pillars [of Eternity] és a Deadfire esetében is mi voltunk a megjelenési dátumunk döntőbírói. Mind a két esetben úgy döntöttünk, hogy eltoljuk a megjelenést néhány hónappal, és ez hatalmas különbséget tud eredményezni. Nem vagyunk teljesen idióták. Tudjuk, hogy olyan reputációnk van, hogy bugos játékokat adunk ki. Bár ennek része a nagy, komplikált, összetett RPG-k fejlesztése során egyfajta népbetegség több eltérő úton is, továbbra is a mi hatalmunkban áll, hogy több idő alatt csökkentsük a bugok mennyiségét. Amikor ez egy kiadói döntés, ez a képesség (vagy prioritás) elvételre kerülhet tőlünk…”, mondta Sawyer.

„Úgy vélem, hogy [Sawyer] összehasonlította, hogy miként volt ez a múltban, illetve miként működik a stúdiónk mostanában. Jelenleg játéktesztelünk, finomhangolunk, és kifinomítjuk az „éles részeket” a The Outer Worldsben. Az utóbbi pár hónap során ez volt számunkra a fókusz,” mondta a VGC-nek Megan Starks, a narratíva tervezője.

A több fejlesztési idő tényleg lehetővé teszi a bugok kigyomlálását, és ha a Take-Two (övék a Private Division, akik kiadják nemsokára a The Outer Worldsöt) türelmesebb, mint amilyen például a Bethesda vagy a Ubisoft volt, az csak nekünk lesz jó (elvégre a kevesebb bug kevesebb dühhel jár). Persze ezt még meg is kell tapasztalnunk. A The Outer Worlds október 25-én jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re, majd később Nintendo Switchre.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu